“Höstresa”

Kitchen & Table Uppsala
Rankad som nr 21 av 380 Restauranger i Uppsala
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 18 september 2018 från mobil enhet

Beställde upp den godaste hamburgaren vi ätit på mycket länge samt heta räkor. Så smart serverade i gjutjärn som höll värmen på de goda, krunchiga räkorna. Måltiden är i klass med övernattningen, dvs toppbetyg.

Datum för besöket: september 2018
Tack mariesandstedt

Omdömet skrevs 2 september 2018 från mobil enhet

Jag har ätit här flera gånger och varit nöjd, men de har ändrat buffén, tycker det var väldigt dåligt denna gång, det som fanns var gott, men kändes som det mest var äggröror, revbenspjäll och lite sill,
Det är ganska dyr brunch då. Inte värt pengarna!
För övrigt trevlig personal och mysig miljö!

Datum för besöket: september 2018
1  Tack susane414
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

God mat mycket att välja på,trevlig personal. En restaurang jag rekommenderar. Vettiga priser och mysig miljö.

Datum för besöket: juli 2018
Tack evaliz79
TeresePe, Hotel Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Hej!

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Jag hoppas att jag snart får se dig som gäst hos oss igen.

Vänliga hälsningar,
Terese

Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Mycket välkomnande restaurang med ett varmt klimat både från personalen & skönt ljus & inredningen. Har ätit här både som par & med familj & varit mycket nöjd. Goda burgare, barnmenyer & spännande vegetarisk mat . Åt senast en mättande ”Hippie Bowl”, som smakade jätte bra! Kan varmt rekommendera restaurangen som drivs av stjärnkocken Marcus Samuelsson .

Datum för besöket: maj 2018
Tack malintilja
Rebeca M, Restaurant Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Hej Malin,
Tusen tack för ditt fina omdömme!
Kul att du valde ett av de veganska allternativen, och att du tyckte så mycket om den.
Vi hoppas på att få se er hos oss snart igen /Rebeca

Omdömet skrevs 11 april 2018

Vi hade en trevlig brunch med släkt 5 generationer var med.. alla var jätte nöjda.
Jag själv jobbar i branschen så man är ganska kräsen men allt var bra. Personalen var super trevliga och tog bra hand om oss . Maten var god och brunchen såg trevlig och påfylld hela tiden

Datum för besöket: mars 2018
Tack Li W
Rebeca M, Restaurant Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018

Hej Li, tack för du tagit dig tid att ge oss feedback både här och på facebook!
Det gör oss oerhört glada och stolta över att ni hade det så bra hos oss.
Hälsa hela släkten och ha en fin dag!
/Rebeca

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Kitchen & Table Uppsala? Berätta vad du tyckte!