“Trevlig restaurang”

Kitchen & Table Uppsala
Rankad som nr 20 av 378 Restauranger i Uppsala
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

God mat mycket att välja på,trevlig personal. En restaurang jag rekommenderar. Vettiga priser och mysig miljö.

Datum för besöket: juli 2018
Tack evaliz79
TeresePe, Hotel Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Hej!

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Jag hoppas att jag snart får se dig som gäst hos oss igen.

Vänliga hälsningar,
Terese

Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Mycket välkomnande restaurang med ett varmt klimat både från personalen & skönt ljus & inredningen. Har ätit här både som par & med familj & varit mycket nöjd. Goda burgare, barnmenyer & spännande vegetarisk mat . Åt senast en mättande ”Hippie Bowl”, som smakade jätte bra! Kan varmt rekommendera restaurangen som drivs av stjärnkocken Marcus Samuelsson .

Datum för besöket: maj 2018
Tack malintilja
Rebeca M, Restaurant Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Hej Malin,
Tusen tack för ditt fina omdömme!
Kul att du valde ett av de veganska allternativen, och att du tyckte så mycket om den.
Vi hoppas på att få se er hos oss snart igen /Rebeca

Omdömet skrevs 11 april 2018

Vi hade en trevlig brunch med släkt 5 generationer var med.. alla var jätte nöjda.
Jag själv jobbar i branschen så man är ganska kräsen men allt var bra. Personalen var super trevliga och tog bra hand om oss . Maten var god och brunchen såg trevlig och påfylld hela tiden

Tack Li W
Rebeca M, Restaurant Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018

Hej Li, tack för du tagit dig tid att ge oss feedback både här och på facebook!
Det gör oss oerhört glada och stolta över att ni hade det så bra hos oss.
Hälsa hela släkten och ha en fin dag!
/Rebeca

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

En kväll med högt tryck och mycket folk innebär självklart hög ljudnivå och längre väntetid på maten. Flanksteken jag beställde uppfyllde inte förväntningarna, köttet var okej stekt men såserna var för skarpa i smaken och tog tyvärr över för mycket. Efterrätten Cake pop - chokladtryffel, var mycket fast i konsistensen, den gick knappt att få isär med vare sig sked eller tänder. Den kändes grynig och saknade "lenheten" som tryffel brukar ha. Den kom kanske direkt från frysen? Jag ger betyget 2,5. Smaken är som baken. Stolarna i restaurangen är av olika modeller, vissa är mjuka och buntade andra är hårda. Välj din sittplats utifrån baken för bättre upplevelse av maten.

Tack annelio694
Rebeca M, Restaurant Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Anneli, vad tråkigt att du inte är helt nöjd med ditt besök hos oss!
Jag kan förstå att du inte tyckte att tryffel- cakepopen var len som en vanlig tryffel, då det inte är en ren tryffel.
Cake popen görs på en mix av brownies och tryffel, just därför heter den cake pop, men kanske är namnet lite vilseledande!?
Det är ju även lite twist på våra såser, bearnaisen är t.ex ktyddad med berbere- en etiopisk kryddblandning, något både vi och många av våra gäster uppskattar, men precis som du säger, smaken är som baken;)

Tack så mycket för attd u tog dig tiden att dela med dig av dina synpunkter, all form av kritik är välkommen, det hjälper oss i vårt förbättringsarbete!

Önskar dig en trevlig eftermiddag och varmt välkommen tillbaka /Rebeca

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Jobbmiddag, förbeställd kyckling, servitör presenterade maten mycket proffsigt och gillar starkt att man kommunicerade köttets ursprung - High five!
Efterrätten hade mycket mer att önska, se bild.
Trevligt middagsställe.

Tack Annika F
Rebeca M, Restaurant Manager på Kitchen & Table Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Hej Annika, tack så mycket för din feedback!
Det glädjer oss att du uppskattade service och mat även om du önskade lite mer av desserten.
Självklart så tar vi åt oss så att vi kan bli ännu bättre, så åter igen tack för feedback!

Ha en toppen eftermiddag /Rebeca & Owen med personal

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Kitchen & Table Uppsala? Berätta vad du tyckte!