“Otroligt god mat 😍 ”

Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt god mat
Det är väldigt mysigt här, personalen/ägaren är väldigt trevliga och tar väl hand om sin gäster. Det är väldigt sällan man är nöjd med allt på restaurangbesök.Bra portioner av mat, rekommenderar gärna något till maten.
Rekommenderas starkt till alla matälskare, inte alls dyrt om man jämför med andra restauranger.

Datum för besöket: februari 2020
Tack pareza2019

Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Varit hos Costas två kvällar i rad och ätit både Bifteki Gemisto och Kycklingsouvlaki. Båda var lika goda, dessutom mysigt ställe med trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: november 2019
Tack Jajoha62
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Mycket god pikilia med allt som skall vara med på tallriken! Oxfilé, spett,köttfärsbiff,sallad, tomatsås, bearnaisesås och tzatziki! Gott!
Trevlig och genuin restaurang!
Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2019
Tack andersUppsala
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Liten restaurang med mycket service inställd ägare som ger den helt speciella servicen vid viktiga händelser i livet!
Den här lördagkvällen firade vi vår gudmor som fyllde 85 år. Vi var 9 st varav 4 var barn under 10 år. Alla var såååå nöjda, fantastisk god äkta grekisk mat och desserter!
Men bäst skulle det nog vara för en romantisk middag med någon man verkligen gillar!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack vikize
Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Att kliva in på denna lilla taverna är en fröjd.
Typisk grekisk meny men så gott..
Goda smaker och vällagat.
Trevlig och bra service.
Hit kommer vi gå flera gånger.
Uteservering på innegård som är jättemysig.

Datum för besöket: juli 2019
Tack I5861IUhelenw

Resenärer som tittade på Costas Taverna tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Uppsala, Uppsala län

Besökt Costas Taverna? Berätta vad du tyckte!