“Gäst”
Omdöme om Picnic

Picnic
Boka med
Picnic har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 15 av 370 Restauranger i Uppsala
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Beskrivning: Njut av kulinariska utflykter inspirerade av kockarnas 7 olika nationaliteter, i en härlig miljö som passar både en romantiker och en stor familj. Här unnar du dig en uppgraderad frukost, lunch, brunch, middag eller drink i sällskap av både lokalbefolkning och internationella hotellgäster. Picnic älskar mat, skratt och gott sällskap – det är så livet ska vara – som en picknick!
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk service av Mike i baren och Jakob som servera sjukt bra service och oerhört trevlig mot allt och alla i baren/restaurangen.

Tack Jessica A
Radisson Blu Up... H, Chef på Picnic, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Jessica,
Vad roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas ni fick smaka på några goda drinkar!
Varmt välkommen åter!

Mvh, Maja E. Fredlund, Team Leader Picnic

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Bodde i Uppsala under bandy helgen och va ner med kompisarna för lite att äta, grym räkmacka med mkt räkor... värt varenda krona..

Tack Bibba81

Vad roligt att du gillar vår omtalade räksmörgås. Hoppas att ni kommer tillbaka snart igen!

Mvh, Maja E. Fredlund, Team Leader Picnic

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Riktigt gott bemötande. Goda drinkar. Ennrikrigt bra bartender. Ja inte få en bättre, va rädd om honom. Manuel best ever

Tack mamma4595
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Sämsta musslorna jag någonsin ätit, totalt smaklösa, dessutom var flertalet stängda vid servering.
Rekommenderas inte.

Tack Lars L
Radisson Blu Up... H, Chef på Picnic, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Hej Lars,
Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med din upplevelse hos oss.
Du får gärna kontakta mig på maja.ehrenstrom@radissonblu.com så jag kan få mer information om vad som har hänt.

Mvh, Maja
Team Leader, Picnic

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Otroligt välkomponerad söndagsbrunch med mycket gott. Trevlig personal.
Hade fått 5/5 om det hade funnits lite mer alternativ till min vän som är vegan. Till vegetarianer upplever jag att det fanns mycket att välja på.
Kommer definitivt tillbaka.

Tack Mimmi T

Hej Mimmi,
Tack för ditt fina omdömme!
Tveka inte att prata med personalen om ni upplever att det saknas något på buffén. Vi kan alltid lösa något extra för att tillgodose era önskemål.

Ha en fin dag!
Mvh, Maja
Teamleader Picnic

Resenärer som tittade på Picnic tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Picnic? Berätta vad du tyckte!