Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
eDreams87 US$
FindHotel
Priceline99 US$
Omdömet skrevs 27 april 2017

Trång toalett små muggar för vatten dålig frukost lite att välja på. Det som var bra var att det fanns bra med tv-kanaler saknade skohorn och att dom inte bäddade sängarna det är man van med från andra hotell.

Rumstips: dålig utsikt
Datum för vistelsen: april 2017
Tack hecate258
Omdömet skrevs 20 april 2017 från mobil enhet

Bor för andra gången hör på duvan inför dagkirurgi på samariterhemmet. Lätt att finna från Centralstationen, ca 10 min promenad, och kommer man sent får man fin beskrivning om hur man tar sig in. Rent och fräscht, sköna sängar, sällskapsrum med äldre fina gamla möbler.

Datum för vistelsen: april 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Ultranilla68
Omdömet skrevs 28 november 2016

Rent, tyst och fräscht! Vi blev dock lite förvånade över att det var ett patienthotell och frukosten som enligt informationen lagades varje dag i deras kök fanns i en plastlåda i kylen redan kvällen innan. En plastlåda till vardera rum med bröd, ägg (hård och löskokt), pålägg, skurna grönsaker, festis, drickyoghurt och lite annat. Priset vi betalade var lågt och övernattningen helt klart prisvärd, men jag hade förväntat mig lite mer av nylagad hotellfrukost och mindre av att nån ställt lite varor i kylen.
Det fanns ingen personal och vi kom in med en kod och kunde hämta ut våra nycklar på samma vis. Vid hemresa lämnades nycklarna i en brevlåda tillsammans med en lapp om när vi åkte hem. Det var inte på nåt vis vad vi förväntat oss, men inte för den sakens skull dåligt.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack mariamed4
Omdömet skrevs 30 augusti 2014

Upplevde detta boende som en blandning av hotell, hem och lite kontor. Atmosfären kändes väldigt trivsam, gott om allmänna utrymmen med mysiga läshörnor. Stort och mycket fräscht rum med fönster mot bakgården. Absolut tyst nattetid. Tyvärr hade jag tidig uppstigning, så frukosten kan jag inte bedöma. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: augusti 2014
Restyp: Reste ensam
Tack Anders49
Omdömet skrevs 3 februari 2013

Tredje gången gillt, var det åter dags att besöka Uppsala. Hotellpriserna hag gått i höjden. Till slut hittade jag Duvan Hotell. Ganska centralt, men ack så spartanskt. De ringde till Coop och undrade när jag skulle checka in, då de snart stängde. Så det var bara att ge sig mot hotellet. Det var OK för en övernattning, men inte mer. Priset var ändå så passa högt för det man fick 915:- för en natt med frukost. Nej inte en gång till.

Datum för vistelsen: september 2012
3  Tack Arne O