Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 juli 2015

Lobbyn var fräsch. Rummet var riktigt slitet, ruskigt gammalt och ofräscht. Möbler som var sönder och rummet var skitigt och det låg skräp i hörnen.
Vi kom ner 1½ timme innan frukosten skulle avslutas och då var det slut på vissa saker som apelsin juice och ägg. Hotellet ligger nära centrum vilket är ett plus. Hotellet funkar om man inte ska tillbringa så mycket tid på det. Rekommenderas inte för romantik.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Daniel E
Omdömet skrevs 22 maj 2015 från mobil enhet

Lobbyn är trevlig men man blir snabbt besviken när man kommer till rummet. Rummet var slitet och städningen var inte alls bra. Fortfarande någon annans hår i sängen och i badkaret. Det låg skräp kvar på golvet och hela rummet var allmänt ofräscht med slitna möbler.

Frukosten var okej och läget och närheten till parkering gör att det får lite bättre omdöme. Kan man så rekommenderar jag att man bor någon annanstans.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Rickard797
Omdömet skrevs 21 maj 2015 från mobil enhet

Tur att vi köpte suite natten på groupon! Hade varit sjukt missnöjd för 4000! Rummet var stort, men smutsigt, smutsiga och fläckiga mattor. Smutsiga korridorer. Frukosten var ok men inte mer än så. Bubbelbadet som fanns i vårat rum verkade inte hålla tätt då vattnet försvann fort. Rekomederar det inte. Men personalen var iaf trevlig!

Tack Liv B
Omdömet skrevs 19 maj 2015

Vi hade bokat en svit med Jacuzzi på detta hotel. Mysigt med Champagne och choklad. När vi sedan hade hällt upp vattnet i Jacuzzin så rann vattnet ut någonstans ifrån och displayen som man ska reglera bubblor m.m inte gick att slå på displayen var helt död. Vi klagade på detta när vi hade varit och ätit då vi hade bråttom bokat bord. Dom kunde ej ordna något så sent vilket var förståeligt. Chefen skulle återkomma dagen efter per mail eller telefonen. Samtalet var ej så vänligt då chefen för hotellet påstod att inget fel var dagen innan vi kom eller dagen efter när vi åkt. Någon kompensation var det ej tal om då han påstod att det inte fanns något fel på Jacuzzin. Vi hoppas inte någon annan får detta rum 1:a våningen eller inte bokar svit. Hotellet får sämsta betyg av oss.

Rumstips: Boka ej sviten på första våningen.
Tack birgitta999
Omdömet skrevs 19 april 2015 från mobil enhet

Mysigt rum med lampor som går att dimma. Två stycken tv-apparater med tillhörande dvd spelare. Sängarna var sköna att sova i och jacuzzin var ett stort plus. Dock är golven slitna, mattorna är smutsiga och badrockarna som ingick hängde i ett skåp som lukta instängt. Helt okej frukost.

Datum för vistelsen: april 2015
1  Tack Izla U