Trip.com
Priceline141 US$
Travelocity140 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2022

Jättenöjd med hotellet fina rum jättefin frukost och mycket bra personal.Det fanns även bra tränings möjligheter inne på hotellet Det blev även en skön promenad på gågatan och se alla butiker Vi kommer att bo på det här hotellet när vi är i Uppsala

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack nisseforsberg1953
Omdömet skrevs 17 juni 2022 från mobil enhet

Vi hade länge sett fram emot vår vistelse men tyvärr hade vi nog rejält med otur. Började med en brunch och fick in fel mat. Vi påtalade detta och fick snabbt ny mat men jämfört med andra gäster som beställt samma rätt så såg vår mat inte alls lika "maffig och fin ut".

Incheckade kommer vi in i ett rum som till vår stora förvåning inte var städat. Receptionen bad mycket om ursäkt och gav oss ett nytt rum. Nu tänkte jag att vi kanske blir uppgraderade men totalt tvärtom. Vi får ett rum med sämre utsikt. Så himla trist! Nu orkade jag verkligen inte påtala ett tredje missnöje.
Vi hade bokat rummet sedan länge och alla fel drog verkligen ner stämningen rejält. :(
Ett plus var att jag ändå sov gott - sköna sängar.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Sahjls
Omdömet skrevs 30 maj 2022

Bra hotell, rent och fint. Negativt att det var för varmt på rummet. Termostaten tycktes inte fungera så det blev kvalmigt. Kanske något tillfälligt dock. Bra frukostutbud och stor lokal. Central belägenhet.

Tack k7qf9msmfr
Omdömet skrevs 30 maj 2022

Väldigt tråkigt att bli nedgraderad när man hade bokat en övernattning som pressent och att man sett fram emot det! Blev väldigt besviken, och en "liten" kompensation i form av drinkbiljett och sen utcheck (som inte var noterad i bokningen) fick i alla fall vistelsen billigare, men hade förväntat mig lite mer. Nog om det.. Rummet var fint, och lagom. frukosten var super god, lite synd att det kändes väldigt trångt vid frukosten men det gjorde inte så mycket. Personalen var väldigt trevliga.

Sängarna var sköna, och det var skönt att kunna använda bastun!

Tack czenkert
Omdömet skrevs 24 maj 2022

Bra läge, bara en kort promenad till centrum. God frukost i en mysig lokal med olika typer av bord och stolar som ger ett härligt intryck. Sköna sängar och fina rum. Rymligt badrum. Rekommenderas varmt.

Tack slinda410014