ZenHotels.com
SPARA 26 US$
Travelocity
Lol.travel165 US$
Omdömet skrevs 30 april 2021 från mobil enhet

Mycket positivt, kändes tryggt gällande covid, mycket handsprit avstånd och bra skyltat. Väldigt mysigt rum med härliga fönster och fina möbler ( junior svit) väldigt tyst, sköna sängar, bra gym som var folktomt.

Tyvärr fungerade inte chromecasten och vi hade redan köpt och laddat ner 2 filmer som vi nu inte kunde se. Vi fick inte heller bäddat i bäddsoffan, vi hade bokat rum för 4 men fick ringa för att få sängkläder och handdukar och ja vi fick bädda själva. Detta drar tyvärr ner helhetsbetyget.

Rumstips: Ska du parkera så åk till -2 direkt, vi hade inte den infon så fick parkera om
Datum för vistelsen: april 2021
Tack SofieF277
Picnic Restaurang , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2021

Hej Sofie

Stort tack för att du delar med dig av dina erfarenheter och för att du tar dig tid att ge oss feedback!
Jag är hemskt ledsen att vi inte lyckades att leva upp till era förväntningar och för de missar vi gjort, så ska det såklart inte vara
och jag är otroligt tacksam för att du uppmärksammar detta.
Jag hoppas att vi i framtiden får en ny chans att överträffa era förväntningar på oss

Omdömet skrevs 20 mars 2021 från mobil enhet

2 av mina familjemedlemmar firar, i detta nu, en födelsedag på hotellet. Jag ville på något sätt överraska jubilaren och ringde till receptionen.
Min idé togs med värme och entusiasm omhand av en Therese, som på några minuter (och med egna förslag) ordnade något som vida överträffade mitt önskemål.
Den omtanke och service jag gavs gör att detta hotellnamn är det jag, och många flera med mig, bokar i samband med nästa resa.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack charlottaj2021
Picnic Restaurang , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2021

Vilket Betyg! Så härligt att se att vi kunde leva upp till era förväntningar och jag hoppas att ni fick sova riktigt gott!
Vi ser mycket fram emot att få hälsa er välkomna tillbaka till oss snart igen

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Fint hotell med central placering. Trevligt och kunnigt bemötande i receptionen. Utmärkt rum trots att jag bara valt ett Standard. Lite ofräsch korridor rent allmänt. Bra bemötande vid ett glas vin på kvällen i restaurangen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack befoTrip
Picnic Restaurang , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2021

Hej
Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback från din vistelse hos oss och det gläder mig att ni hade det bra!
jag hoppas att ni fick sova riktigt gott och att ni fick en bra start på dagen med vår frukost
Jag hoppas att du får en fin sommar och att vi snart får se dig hos oss igen

Omdömet skrevs 22 februari 2021 från mobil enhet

Rummet ok. Minibaren var ej påfylld pga av Covid-19. Förstår inte logiken egentligen?
Fjärrkontrollen var säkert desinficerad, men låg i en skitig zip påse. Ofräscht!
Frukosten var nog bland de sämsta frukostar jag har upplevt! Trist halvfabrikat och dåligt påfyllt.
Förstår inte hur man ens kan ha en buffé i dessa tider. Varför inte bordsservering?

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Maria6903

Hej Maria
Stort tack för att du tar dig tid att ge oss feedback från er vistelse hos oss.
Vi försöker att minimera de touchpointsen som finns för att minimera smittan på plats, men givetvis ska påsen kring fjärrkontrollen inte upplevas som smutsig, jag ska ta detta med vår personal på plats
Jag hoppas att vi i framtiden får en ny chans att överträffa dina förväntningar på oss.
Med vänlig Hälsning

Omdömet skrevs 29 december 2020

Ett mycket bra hotell. Service utmärkt. Under tider annat än nu har Radisson en fantastisk frukost. Vi bor alltid här när vi är i Uppsala. Vi uppskattar närheten till garage som även rymmer vår stora bil.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack rsven388691
Picnic Restaurang , Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2021

Stort tack för ditt fantastiska betyg!
Det bästa betyget vi kan få är återkommande gäster och jag hoppas att vi snart får hälsa er välkomna tillbaka till oss igen