Omdömet skrevs 22 februari 2020

Läget bra men känns lite småslitet och doften när man kom in var inte fräschör utan mer instängt. Rummens storlek är en besvikelse men sängarna gottgör för det. Jätte sköna sängar och bra att man kunde välja om man ville ha fast/lös kudde.

Tack malinnielsen2020
Radisson Blu Up... H, Manager på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Hej Millan,

tack för att du tar dig tid att ge oss feedback från er vistelse, jag är ledsen att ni blivit besvikna på rummets storlek och kontakta gärna mig om ni fått information om dess storlek på någon kanal som har gjort detta missvisade, så vill vi inte ha det!
Det gläder mig att ni sovit gott och jag hoppas att vi snart ses igen

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Vänligt bemötande och trevligt med välkomnande mail redan innan ankomst, snyggt och prisvärt boende - gillade natur-temat i mattor och utsmyckning både i rummen och i matsalen. God frukost med fin service och uppskattade att kunna få varm mjölk till kaffet. Skön relaxavdelning även om jag gärna haft bastun lite varmare. Badartiklar som doftade gott och trevligt även med den fina och goda chokladen som låg på rummet.

Tack Lotta L
Radisson Blu Up... H, Manager på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Hej Lotta
Vilket fantastiskt betyg du ger oss, det gläder mig verkligen att vi levde upp till dina förväntningar på oss och jag hoppas att vi snart ses igen

Omdömet skrevs 10 februari 2020

Riktigt trevligt, skönt och bra hotell med det du önskar och behöver. Servicen från personalen var helt fantastisk och när man är hungrig lite sent var det inga problem att uppfylla önskemålen som gick lite utanför menyn

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack ulrikaheie

Hej Ulrika
Det är precis såhär det ska vara!
Tack för att du delar med dig och jag hoppas att du snart kommer tillbaka till oss
Med vänlig Hälsning

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Det står på bokningssidan...jag valde en stor singel säng och det fick jag inte!! Mitt enda krav!! Jag sov inte hela natten...kände att det va helt poänglös att ens erbjuda sånt.. då skulle jag välja nåt annat hotell

Tack sfaizi384144
Radisson Blu Up... H, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2020

Jag är hemskt ledsen att höra att vistelsen inte nådde upp till era förväntningar.
Er bokning är bokad via en bokningssida med två sängar så jag ska självklart undersöka vad som har hänt. Tveka inte att kontakta receptionen under er vistelse så vi kan erbjuda ett annat rum med stor säng, vi vill självklart att ni ska lämna oss nöjda och inte besvikna!
Jag hoppas att ni i framtiden vill ge oss en ny chans att visa vad vi kan och tveka då inte att ta kontakt med oss innan er ankomst så vi kan säkerställa att era önskemål är uppfyllda.
Med vänlig hälsning
Tess Skogehall
Receptionschef, Radisson Blu Uppsala

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Bra hotell, centralt och med parkering nära! Spännande rum och bra service i restaurang och bar
Även bra gym som var uppdelat på gym för kvinnor resp män. Hotellet ligger nära Uppsala Kongress vilket är en stor fördel

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack andersolander
Radisson Blu Up... H, Manager på Radisson Blu Hotel, Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Hej Anders
Stort tack för ditt fantastiska omdöme och för att du tar dig tid att dela med dig till andra resande!
Det gläder mig att ni hade det bra hos oss och jag hoppas ni var nöjda med tillställningen på UKK.
Jag ser fram emot att i framtiden får hälsa dig välkommen tillbaka till oss