Omdömet skrevs 9 februari 2020

Det står på bokningssidan...jag valde en stor singel säng och det fick jag inte!! Mitt enda krav!! Jag sov inte hela natten...kände att det va helt poänglös att ens erbjuda sånt.. då skulle jag välja nåt annat hotell

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack sfaizi384144
Radisson Blu Up... H, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Jag är hemskt ledsen att höra att vistelsen inte nådde upp till era förväntningar.
Er bokning är bokad via en bokningssida med två sängar så jag ska självklart undersöka vad som har hänt. Tveka inte att kontakta receptionen under er vistelse så vi kan erbjuda ett annat rum med stor säng, vi vill självklart att ni ska lämna oss nöjda och inte besvikna!
Jag hoppas att ni i framtiden vill ge oss en ny chans att visa vad vi kan och tveka då inte att ta kontakt med oss innan er ankomst så vi kan säkerställa att era önskemål är uppfyllda.
Med vänlig hälsning
Tess Skogehall
Receptionschef, Radisson Blu Uppsala

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Bra hotell, centralt och med parkering nära! Spännande rum och bra service i restaurang och bar
Även bra gym som var uppdelat på gym för kvinnor resp män. Hotellet ligger nära Uppsala Kongress vilket är en stor fördel

Tack andersolander
Radisson Blu Up... H, Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Hej Anders
Stort tack för ditt fantastiska omdöme och för att du tar dig tid att dela med dig till andra resande!
Det gläder mig att ni hade det bra hos oss och jag hoppas ni var nöjda med tillställningen på UKK.
Jag ser fram emot att i framtiden får hälsa dig välkommen tillbaka till oss

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Ett kanon hotell bra service, toppen personal o fin relax avdelning
Service när jag bad sent, 2 timmar innan vi kom, om frukt o ost till rummet tills vi kom dit! Toppen!!
Bra frukost, lugnt o skönt

Tack Mikael C
Radisson Blu Up... H, Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Hej Mikael

Stort tack för att du tar dit tid att dela med dig av dina erfarenheter och tack för ditt fantastiska betyg!
Det gläder mig att ni hade det bra hos oss och att vi hade möjlighet att ordna ost och frukt till er.
Jag hoppas att vi i framtiden får en ny chans att få hälsa er välkomna tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Bra och prisvärt hotell med centralt läge. Bra och problemlösningsbaserad service. Rent och snyggt. Miljötänk. Lite svårt att navigera vid frukost för allergiker. Parkeringen ett stort plus. När och billigt.

Tack 379gunnarg
Radisson Blu Up... H, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2020

Stort tack för att du tar dig tid att dela med dig av din erfarenheter till oss och till andra resande! Jätte roligt att se att ni har haft det bra hos oss och jag hoppas att rummet var till belåtenhet! Jag är hemskt ledsen att frukosten upplevdes som svår navigerad, tveka aldrig att kontakta oss ur personalen så vi kan hjälpa dig!
Tess Skogehall
Receptionschef, Radisson Blu Hotel Uppsala

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Centralt hotell med 50-tals känsla i korridor och rum. Frukosten i baren helt ok, med det man förväntar sig. Kändes lite trångt dock. Överraskningen var möjligheten att spela vinylskivor i baren! För mig nytt och innovativ ide´- kul!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack e_c_asenlund
Radisson Blu Up... H, Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Hej e_c_asenlund

Tack för ditt fina omdöme, dock ser det ut som om du har bott på vårat systerhotell, Park Inn By Radisson
Så jag skickar det vidare så dom får läsa att du uppskattade deras vinylspelare

Varmt välkommen tillbaka snart igen