• Frukost ingår
Park Inn by Radisson Uppsala(Uppsala)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Best Western Hotel Svava(Uppsala)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
ArenaHotellet(Uppsala)
Orbitz.com
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Åkte med mina vänner och är verkligen nöjd.
Nära till allt.
Super trevlig och hjälpsam personal.
Jätte fin frukost med mycket gott. Rent och fräscht.
Luftkonditionering och väldigt tysta rum.
Väldigt prisvärt och fina rum, kommer definitivt tillbaka.

Tips för att välja rum: Väldigt tysta rum. Bodde på våning 4 och hade utsikt mot busstationen.
  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Lillemor E
Radisson Blu Up... H, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Lillemor,
Tack för ditt fantastiska betyg!
Vad roligt att se att allt var till belåtenhet och att du är nöjd med din vistelse, det är precis så vill vi ha det!
Jag hoppas du fick sova gott och att vår frukost gav dig en bra start på dagen!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 26 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Konferenshotell... väldigt slentrianmässigt och fabriksinriktat och opersonligt. Allt som ska finnas finns men det är mer plikt än service och mer att det ska va så än god service! Restaurangen är en katastrof! Frukosten är OK utan att erbjuda något extra, som helhet ett hotell med potential som helt tappar möjlighet att göra intryck.

Bodde här: mars 2018
Tack Joege58
Radisson Blu Up... H, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2018

Hej Joege,
Tack för ditt betyg och för att du tar dig tid till att skriva ett omdöme om din vistelse här hos oss, din feedback är värdefull för oss!
Vad tråkigt att se att vi inte riktigt levt upp till förväntan och att din upplevelse här hos oss lämnade mer att önska. Vi vill såklart ge alla våra gäster absolut bästa service och att alla ska lämna oss nöjda och belåtna! Jag kommer självklart ta din feedback vidare då jag ser väldigt allvarligt på detta.
Jag hoppas att vi i framtiden får möjlighet att visa att vi kan bättre, du är varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Snyggt och trevligt hotell i centrala Uppsala. Trevliga rum, bra frukost.
Vi åt även mat från restaurang på eftermiddagen som var mycket bra.
Bra parkeringsmöjligheter med garage i den absoluta närheten till hotellet.
Radisson i Uppsala kan rekommenderas!

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack Rolf C

Hej Rolf,
Stort tack för att du tar dig tid att dela med dig av din vistelse hos oss och tack för ditt fina betyg!
Det låter som om vi har lyckats att leva upp till dina förväntningar på oss, vilket är helt fantastiskt kul och precis så som vi vill ha det! Verkligen roligt att se att ni fick njuta av god mat i vår restaurang och att frukosten gav dig en bra start på dagen
Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss snart igen!
Med Vänlig Hälsning

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande och god buffé
Vi hade årsmöte med efterföljande mat. Hotellet ordnade glutenfri mat för oss med mängder av godsaker som vi kunde äta. Alla var så nöjda. Vi var ett sällskap på 20 personer.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Margareta M

Hej,
Fantastiskt kul att se att ni hade det bra hos oss! Jag hoppas att brunchen blev precis så lyckad som ni önskade! Stort tack för att du tar dig tid att dela med dig av ert besök hos oss och jag hoppas att vi snart får möjligheten att se er hos oss igen!
Med Vänlig Hälsning