Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com103 US$
Priceline104 US$
Travelocity103 US$
eDreams104 US$
Trip.com103 US$
Omdömet skrevs 23 november 2021

Det är tredje gången vi bor här. Nöjda kunder kommer tillbaks!
Hotellet är prisvärt för sin standard och sitt läge. Parkering i parkeringshus under hotellet för mindre än 300 för en helg.

Frukosten är helt ok och matsalen är trivsam ("hemmiljö") om än något trång.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack itto99
Omdömet skrevs 24 oktober 2021

Trevlig personal, väl städat! Mysig familjär stämning på frukosten! Smidigt med parkeringen under huset, synd bara att vi betalade parkeringen i parkeringshuset, var billigare att gå genom hotellet! Pris värt för vår del!

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
2  Tack 631sirii
Omdömet skrevs 27 september 2021

Bra hotell, med otroligt centralt läge. Rummen håller hög standard, tyst och inga konstiga dofter. Allt fungerade och bra städat. Liten toalett men nyrenoverade, fräscht. Plus med garage i källare med hiss direkt till receptionen.

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
1  Tack alfingvarsson
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Ett centralt hotell med bra parkeringsmöjligheter i garaget nedanför med ett fast pris för dygn eller dag. Stäm av detta innan ni väljer parkering.
Vi bodde i ett större rum med bra med plats. Frukosten och lokalerna är lika bra och familjär som tidigare. Att starta morgonen med en uppiggande ingefärsshot är inte fel! Saknade dock den familjära känslan i receptionen. Det hade ökat upp betyget ännu mer. Hotellet har ingen restaurang men för vår del spelar det ingen roll, äter oftast inte på hotellet ändå.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Ariannefine
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Trevligt hotell i centrala Uppsala. Läget är oerhört centralt, mittemot centralstationen och Stora Torget med shoppingstråken några få minuters promenad bort.
Rimliga priser för rummen. Bra frukost med färskt bröd. Müsli-utbudet basic. Men inte extraordinärt.
Rummen känns inte trånga. Städning ren och ordinär, kan bli lite bättre. Möjlighet till parkering i garage för några hundralappar i tillägg beroende på antal dygn. Hårda sängar.
Minussidan, begränsade parkeringsplatser utomhus, men det är mer Uppsalas fel än hotellets. Ljudnivån från angränsande restauranger vid stationen kan upplevas störande.

Rumstips: Svårt att parkera på intilliggande gator.
Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack 298michaelj