Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Agoda.com131 US$
Priceline131 US$
eDreams115 US$
FindHotel130 US$
Trip.com
StayForLong
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Både frukostbuffé, lätt fika och kvällsmat ingick i rumspriset så det var väldigt prisvärt. Bra service av de flesta personal. Det var lite kallt i rummet och det gick inte att justera rumstemperatur (vi hittade iaf inte ngn termostat), speciellt golvet i badrummet.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Minnie280794
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet ligger bra till, nära till det mesta.

Personalen var mycket trevlig och jobbade stenhårt för att få allt att flyta på med kvällsmat och frukost, men lobbyn/ matsalen är tyvärr alldeles för liten, i alla fall för antalet människor som besökte hotellet när vi var där. Så trots hårt arbetande personal blev det trångt och stressigt.

Ett plus för sittplatser/bar utomhus. Rökförbud råder dock där, vilket gjorde att folk rökte på trottoaren nedanför fönstret till vårt hotellrum på kvällen/natten istället. Detta, plus att vårt rum var ganska slitet (fattades kakelbitar, gammalt intorkat spackel på väggen etc) och trångt drar ner betyget.

Rummet var dock perfekt städat.

Välj rum noga och ät på udda tider om du väljer detta boende.

Rumstips: Ät på udda tider för att undvika trängsel. Rum med fönster mot gatan kan innebära tobaksrök, varning.
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack KajsaReser
Omdömet skrevs 25 juli 2021

En spontanweekend i mysiga Uppsala o premiär på Clarion Collection Hotel. Väldigt nöjda med hotellet där vi fick bra service, god o väl tilltagen kvällsmat och frukost.

Rummet alldeles utmärkt i både storlek och inredning. Finns bara positivt att säga.

Björn och Eva

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 637 394
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Var här 1 natt på minisemester med familjen, 2 små barn (2 & 4 år).
Lobbyn var nyrenoverad och fräsch i Clarion standard ++.
Kaffe hela dagen och god fika på eftermiddagen, bodde i ett dubbelrum med extrasäng.
Vi fick vänta vid incheck ca 20 min pga missförstånd hos städ så vårat rum var inte klart vid angiven tid, detta drar av en prick, personalen hanterade dock detta mycket bra.
Sängarna var mycket bra och alla sov gott, dock verkar det saknas ett par dubbelgardiner på vårt rum då mörkläggningen inte blev komplett.
Rummen kommer nog renoveras då i skrivandets stund inte varit clarion så länge, rummen är idag (särskilt badrummen) i behov av modernisering.
Dock bodde vi ändock bekvämt.
Wifi styrkan var bra på rummet.
Personalen var trevlig och professionell.
Kvällsmaten var toppen, salladsbaren var suverän och kvällens rätt likaså personalen i köket var väldigt trevliga.
Frukosten var top notch vilket jag upplever att det alltid är på Clarion.
Barnen var nöjda mätta och glada vilket inte alltid är fallet.
Mysig uteservering där man kan sitta ett par timmar på kvällen med kvällssol en del av kvällen.
Parkeringen behöver förbokas dock ligger centralgaraget precis brevid.
Summa summarum: Trevlig vistelse och maten och personalen var väldigt bra, dock behövs renovering av badrum och lite upppiffning av rummen för att passa Collection standarden.
Väl Värt!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack schwen92
Omdömet skrevs 7 maj 2021 från mobil enhet

Fantastik personal omtänksamma och serviceinriktade. God frukost och kvällsmat. Bra rum och sängar. Vi återkommer absolut i maj nästa år. Tips: saknar skohorn på rummet och pannkakorna ska stekas 45 sekunder till. Bra valuta för pengarna

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack 932andersn
Ulrika Lundgren Fd Karlsson, Marknadsföring på Clarion Collection Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Anders,
Vad härligt att ni trivdes så bra hos oss. Vi ska absolut se över skohorn och pannkakor tills nästa gång ni kommer. Varmt välkomna tillbaka.
Vänliga hälsningar
Ulrika Lundgren