Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
eDreams105 US$
FindHotel120 US$
Priceline120 US$
Trip.com117 US$
Agoda.com120 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Var här 1 natt på minisemester med familjen, 2 små barn (2 & 4 år).
Lobbyn var nyrenoverad och fräsch i Clarion standard ++.
Kaffe hela dagen och god fika på eftermiddagen, bodde i ett dubbelrum med extrasäng.
Vi fick vänta vid incheck ca 20 min pga missförstånd hos städ så vårat rum var inte klart vid angiven tid, detta drar av en prick, personalen hanterade dock detta mycket bra.
Sängarna var mycket bra och alla sov gott, dock verkar det saknas ett par dubbelgardiner på vårt rum då mörkläggningen inte blev komplett.
Rummen kommer nog renoveras då i skrivandets stund inte varit clarion så länge, rummen är idag (särskilt badrummen) i behov av modernisering.
Dock bodde vi ändock bekvämt.
Wifi styrkan var bra på rummet.
Personalen var trevlig och professionell.
Kvällsmaten var toppen, salladsbaren var suverän och kvällens rätt likaså personalen i köket var väldigt trevliga.
Frukosten var top notch vilket jag upplever att det alltid är på Clarion.
Barnen var nöjda mätta och glada vilket inte alltid är fallet.
Mysig uteservering där man kan sitta ett par timmar på kvällen med kvällssol en del av kvällen.
Parkeringen behöver förbokas dock ligger centralgaraget precis brevid.
Summa summarum: Trevlig vistelse och maten och personalen var väldigt bra, dock behövs renovering av badrum och lite upppiffning av rummen för att passa Collection standarden.
Väl Värt!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack schwen92
Omdömet skrevs 7 maj 2021 från mobil enhet

Fantastik personal omtänksamma och serviceinriktade. God frukost och kvällsmat. Bra rum och sängar. Vi återkommer absolut i maj nästa år. Tips: saknar skohorn på rummet och pannkakorna ska stekas 45 sekunder till. Bra valuta för pengarna

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack 932andersn
Ulrika Lundgren Fd Karlsson, Marknadsföring på Clarion Collection Hotel Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Anders,
Vad härligt att ni trivdes så bra hos oss. Vi ska absolut se över skohorn och pannkakor tills nästa gång ni kommer. Varmt välkomna tillbaka.
Vänliga hälsningar
Ulrika Lundgren

Omdömet skrevs 23 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömet skrevs 30 maj 2021 från mobil enhet

Rumstips: During corona dont sit close to the kitchen island in the breakfast area.
Datum för vistelsen: april 2021
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet