Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Snaptravel
Priceline140 US$
Omdömet skrevs 16 november 2021

Ja vad skall man säga, i princip ett fint rum vi sov gott. Stort och fint badrum som var fryskallt. Elementet stod på sex och var helt kallt, trist en kulen vinterdag. Frukosten var ok, men släng den äckliga allternativ baconen. Antingen riktig Bacon, eller strunta i det. Sedan var det dåligt att det inte fanns något rent svart te, som ceylon eller English Breakfast. Earl greay är parfymerat med bergamott olja som är en citrusfrukt, och passar inte för en allergicker.

Men det absoluta bottennappet var incheckningen, hua. Medans vi står i kön och väntar ser jag en man smita emellan och lämna två medicin askar till receptionisten som snurvlande försvinner bakom. Jag tänker skönt då slipper vi henne, men hon kommer ut och betjänar oss. Att i covid tider behöva lämna ifrån sig kort till en person som drar in snor på vart annat andetag, var oerhört motbjudande. Vi spritade alla kort nycklar plånböcker och så vidare när vi kom upp på rummet. Att alla individer kanske inte har råd att stanna hemma är en sak men då måste det vara arbetsgivarens ansvar att se till att kunder och besökare inte råkar ut för äckliga skräckupplevelse

Tack Petmoj
Erika Gelinder, General Manager på Scandic Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2021

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med din vistelse. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Vänligen Erika, Scandic Uplandia

Omdömet skrevs 9 november 2021

Datum för vistelsen: november 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Elina Laursen, Guest Services / Front Office på Scandic Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2021

Omdömet skrevs 5 november 2021

Omdömet skrevs 2 november 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Elina Laursen, Guest Services / Front Office på Scandic Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2021

Omdömet skrevs 25 oktober 2021

Dålig bemanning i receptionen, fick vänta länge på hjälp. Uppgraderingen av rum var under all kritik, funkade inte trots att jag är Scandic medlem på Top 3 Level. Omysiga rum med väldigt varierad inredning, ser inte alls ut som på hotellets egen webbsida.
Trånga hissar för bagage. Standardfrukost a la Scandic.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Helena S

Tack Helena för att du tagit dig tid att lämna betyg och kommentar om din vistelse hos oss.
Jag är ledsen att läsa att vi inte levde upp till dina förväntningar.

Jag hoppas att du ger oss en andra chans framöver.