ScandicHotels.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-06
Boka nu, betala på plats
Priceline142 US$
FindHotel139 US$
Omdömet skrevs 9 oktober 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Erika Gelinder, General Manager på Scandic Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2021

Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 4 oktober 2021

Omdömet skrevs 9 september 2021

Nyrenoverat o fräscht i lobbyn och reception. Vi hade familjerum som inte var lika nytt o fräscht, kändes rätt B ärligt talat. Två lösa eluttag på rummet, men de skulle åtgärdas enl reception när jag sa till. Superhärlig frukost! Mkt centralt läge, stördes ej av ljud utifrån gatan men så sov jag med öronproppar också:)

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Kristina_Holm
Elina Laursen, Guest Services / Front Office på Scandic Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2021

Tack Kristina för ditt superfin betyg och kommentar om din vistelse hos oss.
Jag hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 8 september 2021

Helt ok hotel. Men dålig service och engagemang vid incheckning. Personalen verkade trötta. Trångt vid frukost. Bokade frukost tid men kunde komma när som helst, trots det. Ingen som kontrollerade. Appen vid utcheckning fungerade inte.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack gelehallon
Elina Laursen, Guest Services / Front Office på Scandic Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2021

Tack för att du tagit dig tid att lämna betyg och kommentar om din vistelse hos oss.
Vi tar med oss din feedback i vårt arbete framåt.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka!