Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Trevlig hotell mitt i stan. Rummen fina, sängarna som alltid på Scandic underbart sköna, personalen trevlig och tillmötesgående och frukostbuffén fantastiskt. Får man rum ut mot gatan kan det uppfattas som störande. Lätt fixat om man väljer att sova med fönstret stängt.

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack EwaPettsson
Erika G, Chef på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2017

Hej!
Tack för din fina recension. Var roligt att du haft en bra vistelse hos oss och att du trivs så bra på Scandic.
Din feedback betyder mycket för oss då det ger oss ett kvitto på att vi lyckats motsvara dina förväntningar.
Varmt välkommen åter!
Hälsningar,
Anki Andersson, Hotellchef

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Mkt bra medelklass hotell till bra pris. Städningen är utan anmärkning o väldigt fresha rum. Rent och snyggt över allt. Fruktskålar här o där.
Trevlig o hjälpsam personal.
Rekommenderas varmt om man har hunden med sig.
God och fresh mat. Räkfrossa rekommenderas.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Christina E
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2017

Hej Christina!

Supertack för din jätte fina recension till oss!
Vi är jätte glada att höra att ni hade en trevlig vistelse!

Kul att höra att ni även smakade på vår räkfrossa och att den var till er belåtenhet :)
Vi är även väldigt stolta över vår fina personal!

Önskar dig och hunden varmt välkomna tillbaka igen.

Mvh

Omdömet skrevs 1 november 2017

Med fin service, trevlig personal och en riklig frukost med bra centralt läge i Uppsala, så är Scandic Hotel Uplandia ett utmärkt alternativ för övernattning i lärdomsstaden. Även ett litet men fullt tillräckligt gym med bastu finns att tillgå.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack perl866
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Hej Per!

Wow! Tusen tack för din superfina recension till oss!

Vi är väldigt glada att höra att ni hade en trevlig vistelse!
vi är väldigt stolta över vårt hotell! och speciellt vår fina personal :)

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka igen!

Mvh

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par