Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Mkt bra medelklass hotell till bra pris. Städningen är utan anmärkning o väldigt fresha rum. Rent och snyggt över allt. Fruktskålar här o där.
Trevlig o hjälpsam personal.
Rekommenderas varmt om man har hunden med sig.
God och fresh mat. Räkfrossa rekommenderas.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Christina E
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2017

Hej Christina!

Supertack för din jätte fina recension till oss!
Vi är jätte glada att höra att ni hade en trevlig vistelse!

Kul att höra att ni även smakade på vår räkfrossa och att den var till er belåtenhet :)
Vi är även väldigt stolta över vår fina personal!

Önskar dig och hunden varmt välkomna tillbaka igen.

Mvh

Omdömet skrevs 1 november 2017

Med fin service, trevlig personal och en riklig frukost med bra centralt läge i Uppsala, så är Scandic Hotel Uplandia ett utmärkt alternativ för övernattning i lärdomsstaden. Även ett litet men fullt tillräckligt gym med bastu finns att tillgå.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack perl866
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

Hej Per!

Wow! Tusen tack för din superfina recension till oss!

Vi är väldigt glada att höra att ni hade en trevlig vistelse!
vi är väldigt stolta över vårt hotell! och speciellt vår fina personal :)

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka igen!

Mvh

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2017

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Det känns alltid bra att komma till ett Scandichotell men denna gång blev jag besviken
Bodde där i tre nätter och när jag kom tillbaka till rummet på eftermiddagen var inte rummet städat. Jag sa till i receptionen men att de inte fick städa gförrän efter kl 18 för då skulle jag vara på ett möte. Jag behövde sova efter en natts dålig sömn. Jag gick och la mig, somnande, sen knackade det på dörren. De ville städa!!. Mycket besviken att bli störd i den sömn som jag så väl behövde. Jag sa till om detta i receptionen och de gav en lite ursäkt mer av artighet än engagemang. Det är jag inte van vis på ett Scandichotell.

• Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Bengt B
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2017

Hej Bengt,
Tack för din feedback, det är av stor vikt för oss att vi får ta del av våra gäster upplevelse när någpt går fel. Jag ber verkligen om ursäkt för att du blev väckt trots att du informerat om vilken tid du skulle vara ute. Tråkigt också att läsa att du inte kände något engagemang från receptionspersonalen angående detta. Så ska det naturligtvis inte vara, gästbemötandet är något vi jobbar mycket med och vanligtvis får mycket beröm för ibland blir det förstås fel. Återigen, jag ber om ursäkt för detta och hoppas att du ger oss en chans till nästa gång du kommer till Uppsala.
Hälsningar Lisa Gröndahl, Food & Beverage Manager, Scandic Uppsala