Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Blev lite förvånad över att hotellet kändes så slitet. Har vant mig vid en hög lägsta nivå av Scandic men tyvärr ligger det under det jag är van vid att Scandic erbjuder. Rummet var ok men inte mer och frukosten saknade småsaker som jag förväntar mig av ett Scandic hotell. Generellt ett lite slitet uttryck.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Ixtryl
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2017

Hej,
Tack för din feedback. Både ris och ros är viktigt för oss för att vi ska kunna jobba med att ständigt förbättra oss. Tråkigt att läsa att ni blev besvikna på er vistelse hos oss och jag kan bara beklaga att ni inte fick den upplevelse ni hade hoppats på. De flesta av våra rum är renoverade för ett par år sedan men vi har några kvar som ska renoveras framöver och det var antagligen ett sådant ni hamnade fick. Hoppas att ni ger oss en ny chans nästa gång ni har vägarna förbi Uppsala, säg gärna till att ni önskar ett nyrenoverat rum så gör vi allt för att försöka ordna det.
Ha en fortsatt fin sommar!
Hälsningar Lisa Gröndahl, Food & Beverage Manager, Scandic Uppsala

Omdömet skrevs 27 juli 2017

Ett helt ok för en övernattning .
Men sängarna och kuddar behöver uppgraderas.Madrassen hård och kuddarn alldeles platta.Maten var god även om det tog lite väl lång tid innan vi fick betala.Personalen som serverade stod också i baren.l
Men har man sagt att man vill betala så ska det ske omgående .Man hoppar inte från en kund till en annan och sedan till ytterligare en innan man får det klart.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack mariasI8218OI
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Hej Maria,

Tack för din recension!

Vi uppskattar din feedback till oss, och tar till oss den.

Kul att höra att ni för övrigt hade en trevlig middag.

Önskar er en riktigt fin fortsatt sommar och vart välkomna tillbaka igen.

Sabine, Konferenschef

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Bra läge på hotellet, mitt i centrum, dock svårt att hitta dit när man kommer med bil. Märkligt att behöva köra på gångbanan för att komma fram.. väldigt varmt i rummet på natten. Fräscht, tyst och trevlig personal. Bra med garage direkt under hotellet, dock väldigt låg höjd bitvis - se upp för taket!!

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Tiinen
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Hej!

Tack för din fina recencion till oss!
Jätte kul att höra att ni var nöjda, och hade en bra vistelse hos oss!
Vi är väldigt stolta över vår fina personal!

Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka igen!

Sabine. Konferenschef

Omdömet skrevs 14 juli 2017

Fräscht, fint rum. Sköna sängar, men hade önskat fler kuddar.
Saknade kaffet när vi vaknade på morgonen.
Hade också velat att gardinen var av mörkläggningstyp, då ljuset strömmade in kl 04.30
på morgonen.
Men i stort, var hotellet mycket bra.Fin frukost med både varmt och kallt.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Lena331
Erika G, Front Office Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Hej Lena,

Tack för din recension!

Kul att höra att ni sov gott hos oss och kunde njuta av vår fina frukost.

Vi hoppas att vi ses snart igen!

Nils, Receptionschef

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Vi gästade Scandic Hotel Uplandia och är mycket nöjda. Rummet var stort och sängarna var fantastiskt sköna. Personalen i receptionen och restaurangen var glada och serviceinriktade. Maten och frukosten var formidabel. Bästa betyg med andra ord!

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack olajoh
Erika G, Manager på Scandic Hotel Uplandia, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Hej,
Tack för de fina orden! Vad roligt att ni trivdes så bra hos oss och gillade vår goda mat. Varmt välkomna tillbaka! Soliga hälsningar, Lisa Gröndahl Food & Beverage Manager, Scandic Uppsala