Omdömet skrevs 14 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Anki Andersson, Guest Services / Front Office på Scandic Uppsala North, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2020

Omdömet skrevs 7 september 2020

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ulrica Carlsson, Guest Services / Front Office på Scandic Uppsala North, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Omdömet skrevs 31 augusti 2020

Datum för vistelsen: augusti 2020

Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Vi hälsade på släkt och vänner i Uppsala under drygt en veckas tid i Augusti 2020. Pga COVID-19 bestämde vi oss för att bo på hotel. Normalt är jag lite kinkig och bor inte gärna på hotel med mindre än 4 stjärnor, men vi bestämde oss för att ge Scandic Nord Uppsala (3 stjärnor) en chans då det låg perfekt till mellan våra släktingars bostäder.
Det visade sig vara ett gott val. Rummen är nyrenoverade och fräscha. All man behöver finns och storleken är bra. Städningen är superb och personalen top. Gymmet är väldigt bra och frukosten riktigt bra. Det finns ingen airco på rummen men området är tyst så det går bra att ha fönstret öppet. Ber man dessutom om ett rum som ligger i skugga (ojämna 100-rum eller jämna 300-rum) så är det inga problem (det var upp till 30 grader ute den veckan vi bodde där).
Enda förbättringsområdet jag kan tänka på är lånecyklar. Det finns bara 3 och 2 av dem var på "långtidsreparation" när vi var där.
Vi kommer garanterat tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack kennethtV5761TZ
Elina Laursen, Other på Scandic Uppsala North, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2020

Hej Kenneth,
tack för att du tagit dig tid att lämna en kommentar om din vistelse hos oss!

Vad glad jag blir över att läsa att ni hade en fin vistelse hos oss.
Tack även för din feedback gällande cyklarna, det tar vi såklart med oss.

Önskar dig en fin sensommar så hoppas jag att vi ses snart igen!

Hälsningar,
Elina - Front Desk Agent