Boka nu, betala på plats
FindHotel
Priceline132 US$
Prestigia.com136 US$
Omdömet skrevs 16 oktober 2021

Att det ligger centralt nära till precis allt. Super fina rum gott med utrymme, rent och fräscht. Mycket tillmötesgående personal som ger god service. Utmärkt frukost. Finns inget att klaga på allt var toppen. Kommer att boka detta hotell igen.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack malinf762021
Susanne Boije Fredlund, Hotelldirektör på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2021

Tusen tack för ditt fina betyg!
Det glädjer oss verkligen att du haft det så bra hos oss, vår personal är fantastisk.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 12 oktober 2021

Jag återkommer gärna till Clarion Hotel Gillet. Trevlig personal och serviceinriktat bemötande, rent och fräscht med fin lobby. Den anslutande restaurangen Kitchen and Table är mysig och serverar såväl god frukostbuffé (bland annat bondomelett!) som goda middagsrätter. Hotellet har ett mycket centralt läge - nära till det mesta, både till sevärdheter, restauranger och shopping. Rummen är fräscha, rymliga och med supersköna sängar.

Tack vallbergmartina8
Personalen Clarion Hotel Gillet, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2021

Hej Martina och WOW! Tack för ditt fina betyg och ord, det gör oss så glada att se när gäster varit nöjda hos oss.
Vi hoppas att du kommer tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 9 oktober 2021

Trevligt rum med sköna sängar och trevlig frukostbuffé. Ett hotell som jag gärna återkommer till då det ligger på promenadavstånd till shopping och sevärdheter. Lätt att parkera i garaget under hotellet och hiss upp till receptionen.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Eva J

Hej Eva och stort tack för ditt fina betyg och ord! Du är så varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Trevligt bemötande och nära allt. Bra med parkerings möjligheter. Rummen välplanerade och badrummen likaså. Det bästa är dock de stora kuddarna. Frukostpersonalen absolut det trevligaste jag någonsin har mött. Guldstjärnor till "frukost hovmästaren"!

Tack valpuris2015
Receptionen Front desk, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2021

Hej!

Stort tack för din härliga feedback!
Härligt att höra att du trivdes bra på rummet! Ja men dem stora kuddarna är absolut helt underbara! Kul att du tyckte det!
Jag hälsar givesvis vidare till mina kollegor i frukosten!

Varmt välkommen åter snart igen!

Omdömet skrevs 2 oktober 2021 från mobil enhet

Bra läge. Fräscht och rent. Trevlig personal och god frukost. Saknade dock handdukstorkar i badrummet då vi nyttjade SelmaSpa City vid två tillfällen. Hotelle4 var hyfsat Corona anpassat trots att restriktionerna släppts, vilket var bra.

1  Tack sannaengqvistschmitz

Hej Sanna! Tack för ditt fina betyg och återkoppling, vi önskar dig varmt välkommen åter snart igen!