Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Expedia.com
Booking.com
Trip.com
145 US$
122 US$
Se erbjudande
SPARA 23 US$
Hotels.com
Travelocity
ZenHotels.com145 US$
Visa alla 17 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 233)
Filtrera omdömen
1 233 resultat
Medlemsbetyg
519
433
180
66
35
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
519
433
180
66
35
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 1 233 omdömen
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Rymligt, vänligt o trevligt hotell med bra centralt läge. Fint dubbelrum. Bra frukost och trots pandemirestriktioner kändes det uppstyrt o bra av hotellet med eget ansvar för att hålla avstånd naturligtvis. Mycket revligt bemötande av alla.

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack ankispost63
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Receptionen Front desk, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Stort tack för din fina feedback, vi uppskattar verkligen att du tagit dig tid att skriva detta!
Varmt välkomna tillbaka till oss!
/ isabelle, receptionen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 april 2021

Vi tog en lyxweekend. Jag, maken och ungarna (sju och åtta år).
Rummet var över förväntan och det var härligt att det fanns badkar.
Sängarna gjorde att vi sov som kungligheter! Väldigt tysta rum med behaglig temperatur.

Vi fick problem med läckage ur kaklet som omgav badkaret o h då fick vi omedelbart hjälp av en städare som åtgärdade detta.
Vi hittade även en smutsig strumpa på rummet och vi fick då kompensation i form av stor fruktbricka samt ishink fylld med dricka.

Frukosten var to die for! Där fanns allt man ville ha plus ännu mer.
Barnen undrade varför vi inte kan ha sån frukost hemma varje dag :)

Servicen är oklanderlig!
Personalen är den trevligaste jag stött på i hotellsammanhang.
Har själv arbetat många år inom serviceyrke och hoppas Clarion Gillet är stolta över sin fina personal!
Trevliga utan att vara konstlade, tillmötesgående utan att det känns påtvingat och ett ärligt leende på läpparna.

Spa’t var supermysigt! Plus för frukt till barnen och den starka corona-säkerheten.

Hade gärna satt en femma, men på grund av problem med badkaret samt inte 100% städat rum blir det ”bara” en fyra.

Hit återvänder vi garanterat!

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste med familjen
1  Tack annalN616NM
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Receptionen Front desk, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2021

Hej!
Stort tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen allt du skrivit, både ris och ros!

Varmt välkomna tillbaka till oss, när tillfälle ges!

Hälsningar Isabelle,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 april 2021

Hotellet och personalen gav ett bra intryck vid ankomst. Trevligt att kunna få roomservice utan extra kostnad. Det som drar ned betyget är frukostsittningen. Alldeles för många personer samtidigt i matsalen. Kändes som det var en vanlig dag utan Covid. Kände mig inte bekväm.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack lelle196209
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Receptionen Front desk, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2021

Stort tack för din feedback!
Vi uppskattar det du skrivit för att kunna förbättra oss!

Informationen du skrivit om vår frukost har jag tagit vidare till ansvariga.
Åter igen tack!

Hälsningar Isabelle,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 april 2021

Som vanligt när det gäller Clarion så var personalen trevlig. Rum, restaurang, lobby var rent och fräscht som det ska. Finns inget att klaga på alls. Det var lätt att hitta dit och smidigt att parkera bilen.

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste med familjen
Tack niklaso179
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Receptionen Front desk, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Stort tack för din fina feedback!
Den uppskattar vi verkligen!

Varmt välkomna tillbaka till oss i Uppsala

Hälsningar Isabelle,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 mars 2021

Vårt rum var inte städat. Hur gör ni när ni städar rummen? Använder ni desinfektionsmedel när ni torkar av alla ytor som fjärrkontroll, telefon, bord, sängbord, lampor, dörrhandtag, handtag på fönster, duschhandtag med mera med tanke på smittan? Ni var ju så noga med att gästerna skulle ha handskar på sig när de tog frukost från buffén med tanke på att smittan inte skulle hamna på besticken..? Och personal som inte kunde hålla avstånd när denne plockade frukostdisken, trots uppmaningen att hålla avstånd som text på ryggen..?? Tips. Ställ in en flaska desinfektionsmedel som gästerna (de skräckslagna) kan använda i alla rum och låt gästerna beställa frukost upp till rummet när de bokar ett rum. Då kan personalen bära upp frukosten istället. Smittan minskas och gästerna kan äta i lugn och ro utan stressa. 45 minuter är INTE okej. Det är stressigt om kön till buffén är lång och man äter frukost sakta..

Datum för vistelsen: mars 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anna2021321
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Personalen Clarion Hotel Gillet, Guest Services / Front Office på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2021

Hej Anna, tack för din återkoppling! Vi torkar av alla ytor där man tänker att man tar ofta. Vi beklagar att vi inte levde upp till era förväntningar på frukosten, den begränsade tiden beror på att endast ett visst antal personer får vistas i lokalen samtidigt. Återigen tack för att du tog dig tid att delge oss din upplevelse. Det betyder mycket för oss i vårt ständiga arbete med att kunna leverera en trevlig vistelse. Ha det bra!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen