Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Sov en natt och allt var över förväntan. Personalen var underbara, rummet var perfekt och frukosten var magisk.
Pga corona var dock restaurangen och baren stängda, men Uppsalas uteliv vägde upp för det.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ornerfors65
Personalen Clarion Hotel Gillet, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2020

Hej!

Tack så mycket för dina fina ord! Det betyder jätte mycket för oss!
Vad härligt att er 7 års dag blev lyckad hos oss och att ni tyckte om rummet och frukosten!

Ni är varmt välkomna åter! Nu är vår restaurang öppen igen, hoppas ni får möjligheten att även testa den.

Omdömet skrevs 1 juli 2020

Vi var två par som nappade på ett erbjudande, med en övernattning och trerättersmiddag för ett mycket bra pris.
Fräscha hotellrum med supersköna sängar (och kuddar) och en fantastisk middag! Mycket trevlig och tillmötesgående personal, både i receptionen och restaurangen.
Saknade bara en vattenkokare och kaffe på rummet, men det gick bra ändå.

Tack Passenger590887
Personalen Clarion Hotel Gillet, Gästservice/reception på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2020

Tack för ditt fina omdöme!

Vad kul att höra att ni hade en härlig vistelse och att ni tyckte om både rum och mat och personal!
En vattenkokare samt kaffe kan vi självklart alltid ordna! Säg till i receptionen nästa gång ni bor så ordnar vi detta!

Ha en härlig dag och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 15 juni 2020

Ett mysigt hotell i centrala Uppsala, fint rum, skön säng och underbar stor huvudkudde, som man kan köpa i receptionen. Maten på restaurangen var jättegod, och vinpaketet till passade perfekt till maten.

Datum för vistelsen: juni 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Y8072VEannb
clariongillet, Receptionist på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2020

Hej! Tack för fullpotten! Och tack för att ni valde att bo hos oss på Gillet!
Vi håller helt med på kuddarna dem är ju underbara! Härligt att ni hade en mysig smakfull middag!

Hoppas vi ser er åter hos oss snart igen!
Vänliga hälsningar,
Emelie, Clarion hotel Gillet

Omdömet skrevs 14 juni 2020 från mobil enhet

Bokade dubbel superior rum med hund. Lätt att använda appen! Mejlade och lade till hunden för 250kr. Rummet var bra i storlek, skön sängar och lite extra för hunden. Skålar och hundkex.
Frukosten var så bra som den kan vara i Covid 19 tider. Kändes fräsch och tryggt runt på hotellet. Trevlig personal som alltid på Clarion.

Tack Anna_LenaH_12

Stort tack för dina fina ord! Vad härligt att er hund semester funkade bra och att rummet passade för både dig och hund. Så bra att frukosten funkade för er trots dessa tider.

Ni är varmt välkomna åter! Ha en solig och härlig sommar!

Vänliga häslningar,
Emelie, Clarion Hotel Gillet

Omdömet skrevs 8 juni 2020

Bra bemötande när vi checkade in.Trevlig och serviceinriktad personal.Rummet var stort och ljust.Rent och fräscht.
Hade önskemål om badkar och det fick jag.
Frukosten var bra.Det fanns mycket att välja på trots Corona.
Återkommer gärna.

Tack jeanettegudmunds2019

Stort tack för ditt härliga omdöme! Vi blir så glada att ni haft en härlig vistelse och att ni möttes av bra service, detta är så viktigt för oss! Härligt att även frukost var bra i dessa tider!

Vi hoppas att se er åter snart igen! Trevlig Midsommar!
Vänliga hälsningar,
Emelie, Receptionen