Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Överraskade en vän på 30års dagen med spa och hotellövernattning.
Personalen på Clarion gav förslag på ett "paketpris" med spa och hotellrum. Dom hade även (utan vår vetskap) fixat ballonger på rummet och en liten välkomst present till vår väninna som fyllde år (fruktfat och grattiskort). Detta blev mycket uppskattat.

Mindre bra: spadelen. Selma spa var lite litet i vår mening. Rätt trångt och endast en bastu. Litet omklädningsrum och bara 2 bubbelpooler.

Hotellrummet var standard. Skön säng.

Mycket bra frukost!!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack desirerb2019
Helena M, Hotel Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Desire!
Vad härligt att vår personal gjort det lilla extra för er så att din vän blev lite extra firad på sin 30-års dag!
Tack även för dina åsikter om vårt Selma City Spa. Vi ser över om vi kan tänka om med gästantal för att göra det till en bättre upplevelse.
Jag önskar dig en fin vår och hoppas att vi får chansen att välkomna er snart igen.
Helena, Clarion Hotel Gillet

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Som alltid (nästan) på Clarion får man ett bra standardrum utan extravaganser men helt coh rent och bra sängar. Viktigast av allt! Restaurangen serverade väldigt god buffåelunch även om vi dag 1 inte fick riktiga tallrikar. Vi var stort sällskap och det var totalt tre konferenser på hotellet så kvällsmiddagen fungerade inte helt smidigt, lång väntetid på maten men den var väldigt vällagad, anmärkningsvärt att man kan laga så bra mat till så många.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Lena L
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Allt var bra utom middagen, maten var kall vi åt upp den eftersom vi satt 7 personer vid samma bord och alla fick lika kall mat, men vi åt den eftersom vi ville inte krångla. Vi påtalade det när de frågade om allt var ok. Men det var som att det gick ut och in utan kommentar.

Tack niunia1954
Helena M, Hotellchef på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Tack för din återkoppling Maria.
Vad trist att höra att er mat var kall, så skall det självklart inte vara. Inte heller skall personalen ignorera det när ni påtalar det. Tyvärr är det ju svårt att rätta till om ni redan ätit upp. Nästa gång rekommenderar jag er att ”krångla ” säg till direkt så vi får en chans att rätta till. Jag ber om ursäkt för att vi inte lyckats leverera enligt era förväntningar denna gång.
Mvh Ann Falkman, Food & Beverage Manager, Clarion Hotel Gillet

Omdömet skrevs 23 januari 2020

Strålande service,nära till allt Uppsala erbjuder. Mysig bar hörna. Sköna sängar.enkelt att parkera i garaget under och ta hissen direkt till receptionen. Massor med restauranger rönt hörnet, shopping i hela centrum.

Tack tomasj594

Underbart att läsa Tomas!
Hoppas att vi får se er hos oss snart igen.
Tills dess önskar jag en fortsatt fin januari!
/Helena, Clarion Hotel gillet

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Fint hotell med fina rum. Sköna sängar. Parkering under hotellet mot avgift. Stort utbud av restauranger i närheten. Du bor mitt i centrum, nära till allt. Restaurang och bar/loungedel i markplan som även är en mötesplats för Uppsalabor.

Tack 695karina
Helena M, Hotellchef på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

Hej!
Tack för din finfina recension! Hoppas att vi får tillfälle att välkomna er snart igen. Då kanske även tid finnes att prova vårt fina Selma City Spa!
Ha det bäst så länge.
/Helena, Clarion Hotel Gillet