Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 074)
Filtrera omdömen
1 074 resultat
Medlemsbetyg
432
385
164
62
31
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
432
385
164
62
31
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
8691 av 1 074 omdömen
Omdömet skrevs 28 mars 2018

Bra hotell men då vi mötes av ett skitigt rum och urin i toaletten så fick man en olust känsla även om personalen snabbt bytte ut vårat rum, lördagens frukost var katastrof med galet av folk så vi satt 30min i receptionen innan vi kunde få bord

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack catharinal783
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Catharina,

Jag beklagar verkligen att nivån på städningen var under all kritik och att ni fick vänta så länge för att kunna komma in i vår frukostmatsal. Det lever varken upp till dina eller mina förväntningar. Jag kommer omgående att se över detta för att det inte ska ske igen.

Du får gärna kontakta mig angående detta så jag kan få kompensera er för händelserna. Du når mig på 018-681800.

Allt gott och glad påsk.

Vänliga hälsningar,
Terese
Clarion Hotel Gillet

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Deluxerummet uppfyllde inte mina förväntningar. Ingen vattenkokare eller kaffemaskin på rummet. Märkligt badrum där toalettstolen delvis var placerad i vägen för dörröppningen. Badkar helt utan halkskydd och ett duschhandtag med ej justerbara fasta väggfästen där strålen blev riktad in mot väggen istället för på kroppen och ner i badkaret. Fasta tvålhållare på väggen, förutom att ena var tom så krävdes mycket muskelkraft för att få ur någon tvål alls. Det fanns inte heller conditioner/balsam och hudlotion.
Sängarna var sköna och frukostutbudet fenomenalt. Jag ger betyget 2,5 tack vare frukosten.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste som ett par
Tack annelio694
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej,

Tusen tack för att du tagit dig tid att återkoppla till oss. Vi är i full färd med att komplettera alla våra deluxerum och har nu espressomaskiner på samtliga av dessa. Vi kommer också att komplettera alla våra rum med schampo, balsam, duschtvål, handtvål samt body lotion från Rituals som vi på Clarion har ett samarbete med.

Jag ser fram emot att få hälsa er varmt välkomna tillbaka snart och att ni då får en helt annan upplevelse.

Glad påsk!

Vänligen,
Terese
Clarion Hotel Gillet

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Badrummet va skitigt, inte noga städat på länge. Blandare till duschen hängde i rören och hårfönen var defekt. Sängarna bekväma, orimligt högt ljud från ventilationsanläggningen. Sov gott trots dessa uppenbara brister, känns som det är läge att totalrenovera rummen.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Johan G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej,

Jag beklagar verkligen att din vistelse inte riktigt blev som förväntat. Vi har precis börjat renovera en hel våning till nu under sommaren som kommer stå klar i början på september. Då är största delen av hotellrummen samt badrummen helt nya. Jag hoppas snart att få hälsa dig varmt välkommen tillbaka så du kan få prova våra superfina nya rum.

Vänligen,
Terese
Clarion Hotel Gillet

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 mars 2018

Bra mat spännande miljö och nytänkande personal med bra insats och en härlig attityd! Trivdes hela tiden även fast jag hade svårt att tygla min aptit till fikat och frukosten. Finns alltid något att äta och göra :)

Datum för vistelsen: januari 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Roger M
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej,

Haha, ja visst finns det mycket gott att äta under en konferens. Vi försöker att också servera lite nyttigare alternativ så att det går att välja det alternativet om man önskar.

Jag hoppas att snart se dig hos oss på konferens igen. Eller varför inte en skön weekend.

Vänligen,
Terese
Clarion Hotel Gillet

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Detta hotell mitt inne i Uppsala är ett prisvärt och mycket trevligt hotell. Fräscha rum, trevlig och tillmötesgående personal. Maten på restaurangen var mycket god och även där trevlig personal. Ett litet minus var att på kvällen var det svårt att få kaffe serverat. Lyckades i baren men då fattades det koppar och det serverades i pappersmuggar,

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack lenabirgittalund
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej,

Så roligt att läsa att du är nöjd med din vistelse hos oss. Jag kommer omgående att se över varför det saknades kaffekoppar och att ni serverades kaffe i pappersmuggar. Detta är givetvis inte något som vi ska ha.

Jag önskar dig en riktigt fin sommar och varmt välkommen tillbaka.

Vänligen,
Terese
Clarion Hotel Gillet

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen