Kostnadsfri avbokning till den 21-08-08
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Orbitz.com97 US$
ZenHotels.com115 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Kanonhotell med centralt läge, skön continentalsäng, fantastiskt stort utbud på frukostbuffén, trevlig och tillmötesgående personal.
Rummet var lite trångt så mingel kan med fördel ske i andra utrymmen, WC/dusch också trångt.

Tack peranders2017
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017

Hej peranders2017,

Vad roligt att läsa att du är nöjd med din vistelse hos oss. Du vet väl om att vi har flera rumskategorier. Varför inte prova något av våra Deluxerum eller vår svit under din nästa vistelse.

Jag önskar dig en fortsatt fin sommar!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 20 juni 2017

Renovera rummen, speciellt badrum. Kakel på väg att lossna. Tvåldispenser trasig (låg i badkaret). Rostigt badkar. Färg lossnat på vägg i rummet.
Servicen var bra. Frukost ok. Extrasängarna i rummet var mycket obekväma men ordinarie sängarna helt ok.

Tack 312jonasa

Hej Jonas,

Tack för att du tagit dig tid att återkoppla efter din vistelse hos oss. Jag kan glädjande informera om att vi är i full färd att renovera hotellet och vi kommer ha rum klara redan under september.

Jag hoppas jag får hälsa dig välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Ett bra hotell med ett centralt läge. parkeringshus i direkt anslutning till hotellet, bra restaurang som är en populär samlingspunkt även för Uppsalabor. Ett nytt Spa med bubbelpooler och behandlingar.

Tack 626annalenaw
TeresePe, Operations Manager på Clarion Hotel Gillet, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Hej,

Vad roligt att läsa att du är nöjd med din vistelse hos oss. Jag hoppas att snart få hälsa dig varmt välkommen tillbaka.

Trevlig sommar!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

På en helgfrukost ska man inte behöva skynda sig. Vi bodde från lördag till söndag för att gå på fest på lördagskvällen. Somnade runt 2-3-tiden. Kom ner till frukosten straxt efter 10 och blev påminda av personalen att det stängde snart: 10:30. Fyllde ett antal tallrikar med godsaker så vi inte skulle missa något när buffén stängde. Synd att behöva göra så eftersom det varma kallnar och det krispiga mjuknar. Håll öppet till 12:00 istället. En mycket viktig del av boendet är frukosten och då ska man få gott om tid. Särskilt på helger.

Tack Anders F

Hej,

Tack för din återkoppling efter din vistelse hos oss. Den är viktig för att vi ska kunna förbättra oss.

Du vet väl att vi serverar brunch från kl 11.30 lördag och söndag. Varför inte byta ut frukost mot brunch.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Fantastisk personal och bästa frukostbuffén jag någonsin stött på. En härlig och välbesökt restaurang med trevliga miljöer, oavsett om du ska äta eller bara ta ett glas vin.
Nära till många sevärdheter och shopping, eller om du bara vill sitta ner på ett café och titta på folk

Tack malinb416

Hej,

Wow, tusen tack för fina ord. Kul att du gillar vår frukostbuffé.

Trevlig sommar och varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,