“Toppen besök”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 117 av 371 Restauranger i Uppsala

Jag var där med ett kompis gäng, fräsch lokal, kvalité på maten trevlig personal. Har varit där flera gånger både under lunch buffé samt middagsservering och jag kommer garanterat återkomma.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Y3561TMnicholasf

Asia Grill hade bra mat och bra kundbemötande. Personalen var trevlig och fick en att känna sig välkommen

Datum för besöket: augusti 2021
Tack maxhH9533JN
Omdömet skrevs 21 oktober 2020 från mobil enhet

Var där med ett stort gäng kompisar och åt middagsbuffé vilken var en av dom bästa bufféer a jag ätit mycket bra kvalitet och bemötandet som vi fick var mycket trevligt och bra jag rekommenderar å det starkaste den här buffén

Datum för besöket: november 2019
1  Tack UppsalaUgglan
Omdömet skrevs 29 februari 2020

Mycket ändrat. Bättre förr. Inte mycket att välja bland. Vanliga vårrullar finns ej. Vanliga friterade kycklingen finns ej. Fanns annan variant, tycker att den andra är godare. Grillade grönskar är fortfarande råa. Sushi’n var bra iallafall. Service var bra iallafall. Klagomål verkade inte tas emot på allvar av personen där.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Z6332YZmo
Omdömet skrevs 20 december 2019

Spagetti som nudlar, rå kyckling och hittade död insekt i maten. Har heller aldrig någonsin tidigare upplevt ett så dåligt bemötande som på detta ställe. Under all kritik. Kommer aldrig tillbaka.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Malin S

Resenärer som tittade på Asia Grill tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Uppsala, Uppsala län

Besökt Asia Grill? Berätta vad du tyckte!