“God pizza med trivsam miljö”
Omdöme om Lilla Huset

Lilla Huset
Rankad som nr 285 av 363 Restauranger i Uppsala
Kök: Pizza

Jag ringde och beställde en vesuivo. mannen som svarade var väldigt trevlig. Jag fick en riktigt smaskig pizza och skulle gå dit igen nästa gång jag får sug på en fin middag.

Datum för besöket: februari 2021
Tack sweden_food_review

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Beställde en kebabpizza och kunde inte ens äta upp hela. Kebaben var hård och tomatsåsen var inte alls god. Själva pizzadegen var så tunn så att den hade bränts på kanterna och gick sönder när man tog upp en slice.. rekommenderar inte!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 314klaral
Omdömet skrevs 22 juni 2020

Deras hönrulle var väldigt god, och de lagade snabbt maten, men fick våldsam matförgiftning ett par timmar senare :(

Datum för besöket: februari 2020
Tack Krisustina
Omdömet skrevs 23 mars 2020

Beställde hempizza som levererades snabbt, inom en halvtimme. Pizza m kött, lök, extra ost, bea och kantareller. Smakade absolut ingenting. Inga fler beställningar därifrån.

Datum för besöket: mars 2020
Tack sannab_11
Omdömet skrevs 22 januari 2020

Mycket bra pizzor. Speciellt Capricciosa med bea på sidan av. Den ligger också mycket bra till för alla studenter i området.

Datum för besöket: januari 2020
Tack K4174GNivanh

Resenärer som tittade på Lilla Huset tittade också på

Uppsala, Uppsala län
Uppsala, Uppsala län

Besökt Lilla Huset? Berätta vad du tyckte!