“Grekiskt ”
Omdöme om Vergina Palace City

Vergina Palace City
Rankad som nr 53 av 363 Restauranger i Uppsala

Miljön är väldigt "Bling Bling " så vi trodde först vi hamnat på en Mellanöstern restaurang och inte på en grekisk.
Trevlig och bra service.
Maten var väldigt god och vällagad.
Hit blir det fler besök.
Hyfsad prisnivå.

Datum för besöket: september 2020
Tack Thoomuch

Omdömet skrevs 6 september 2020

Härlig atmosfär, underbar personal och den
bästa grekiska mat vi ätit utanför Greklands gränser.
Den veganska menyn är något i särklass! Väl värt ett besök! Vi kommer garanterat tillbaka många gånger.

Datum för besöket: september 2020
Tack B2598SBjulies
Omdömet skrevs 25 augusti 2020

Fantastik mat. Väl lagat av värdinnan. Familjär atmosfär och mycket trevlig personal. Genuin inredning.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack hansn879
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Så bra ställe med underbar inredning där det verkligen är inrett efter more is more! Så härligt med något som inte är som allt annat!
Maten var supergod och fantastisk personlig service!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Emmaahlin
Omdömet skrevs 5 juli 2020

Maten var otroligt god och vällagad! Det kändes som ett besök i Grekland! Vi kommer absolut tillbaka för att äta souvlakin och moussakan igen! Helt klart den bästa grekiska restaurangen i Uppsala!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 304eling

Resenärer som tittade på Vergina Palace City tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Uppsala, Uppsala län

Besökt Vergina Palace City? Berätta vad du tyckte!