“Koh Pangan”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Härlig atmosfär och utsökt mat. Vi åt pad tai och blev väldigt nöjda. Som bonus fick vi en rundguidning i hela restaurangen och fick se mer av den fantastiska inredningen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 823g_ranl

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Super god mat och bra service!
Rekommenderas stark till par och familjer!
Vi åt båda två Pad Thai vilket var super gott

Datum för besöket: juli 2020
Tack tilderosengren
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Första gången vi var där var vi nöjda, god mat och trevlig personal. Så pass att vi bokade bord igen två veckor senare. Maten var ok då också, om än något sämre, men det som framförallt gjorde att vi inte kommer att gå dit igen var den otroligt förvirrade servicen. Glömda drycker, fel mat osv. Vi tittade inte tillräckligt noga på notan innan vi betalade, när vi sedan uppräckte att de felaktigt slagit in två flaskor vin (istället för två glas) kunde de inte göra ett återköp. Så konstigt! Istället fick vi lämna bankkontonummer till den förvirrade servitrisen, och gå därifrån med en försäkran om att de skulle sätta in de de felaktigt tagit betalt för på kontot inom en vecka.

2  Tack limaga81
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Vänligt välkomnande. Bara halva restaurangen öppen lördag fm. Bra mat, vackert upplagt. Bra att man fick sallad direkt till bordet så man kan äta medan man väntar på maten.

Tack Åsa G
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Inrett som du är i Thailand med internationell personal. Bra och rapp service med bra prisnivå.
Maten var också god!

Tack 889alb

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!