“Fint hotell”

Gillet Restaurang & Bar
Rankad som nr 88 av 378 Restauranger i Uppsala
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fina rum, bra frukost fint bemötande ... bor gärna här igen. Bra mat i restaurangen men konstigt bemötande. När vi skulle betala blev vi hänvisade till kassan, när vi kom fram i kön fick vi beskedet att vi var tvungna att leta rätt på vår servitör för att kunna betala.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 305pernillah

Omdömet skrevs 12 december 2017

Wow vilken brunch de har, rekommenderar verkligen detta. Jättemysig lokal och trevlig personal är bara bonus :)

ps. råkar veta att de har fantastiska drinkar också, bonus för att de även kan göra goda alkoholfria drinkar

Datum för besöket: november 2017
Tack Linn L
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Rubriken säger det mesta. Inte mycket at tillägga. Åt en vällagad, välsmakande och och lagom stor middag med god dessert. Passande vitviglas till bouillabaissen, avrundade med en lätt dessert som även den häl hög klass. Inget att klaga på, inte ens störande musiknivå.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Olof B
Omdömet skrevs 15 maj 2017 från mobil enhet

Brunchen hade det man ville ha, vi uppskattade det verkligen - super bra personal ❤man kan alltid bli bättre.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Jonna O
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Konferens lunchen var i buffé form något jag generellt tycker om då det går snabbare än att vänta på servering. Det fanns flera buffé linjer så trots stor anstormning av konferensgäster gick det smidigt och fort att få sin mat. Det som serverades när jag var där var lamfärsbiffar som smakade mycket bra och till det en god tomatbaserad sås. Till det fanns sallad, nybakat färsk bröd och potatis att få. Trevlig personal fanns också utstationerade som kunde hjälp konferensgäster till rätt bord vilket behövdes litedå och då. I det stora hela en bra och utmärkt konferenslunch.

Datum för besöket: februari 2017
Tack christerbj

Resenärer som tittade på Gillet Restaurang & Bar tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Gillet Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!