Kostnadsfri avbokning till den 22-08-28
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-27
Boka nu, betala på plats
Expedia.com69 US$
Priceline
Travelocity69 US$
Omdömet skrevs 21 mars 2022

Jag bokade ett "moderate room" för två personer för nästan en tusenlapp och blev väldigt besviken. Hotellet ligger mitt i ett industriområde utanför centrum, vilket borde ha sänkt priset avsevärt. Rummet var extremt litet, det fanns bara plats för en säng och ett väldigt smalt skrivbord. Badrummet var också litet och slitet. När jag lyfte på madrassen hittade jag gamla chipssmulor och hårstrån. Känslan i rummet var verkligen som en cell av något slag. Jag hade inte velat betala mer än 100 kr för en natt där. Hotellfrukosten hade inget varmt att äta, det enda som var ens lite varmt var alldeles för överkokta ägg. I övrigt fanns torra frallor med bränd ost på, en sorts skinka, en sorts ost, lite paprika, gurka och cocktailtomater. Yoghurt med flingor. Kaffet smakade inte bra, vi gick till McDonalds runt hörnet och köpte med oss därifrån istället.

Förbättringspotential: sätt ett rimligare pris för ert geografiska läge, städa rent på rummet, och erbjud typ äggröra, pannkakor eller något mer matigt på frukosten, så kommer det att göra STOR skillnad. Annars rekommenderar jag inte detta hotell till någon som vill ha en trevlig hotellvistelse. Jag rent ut sagt avråder er från att boka detta hotell. Enda anledningen jag skulle boka detta hotell igen är om jag befinner mig i en absolut nödsituation.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack 12345_Sonia_12345
Omdömet skrevs 25 oktober 2019

Ligger lite avsides om man inte är intresserad av IKEA. Tillräckligt stort och fräscht rum. Badrummet i minsta laget. Frukosten är relativt enkel, men helt OK. Gratis parkering, jättetrevlig och tillmötesgående personal.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Ingemar S
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Efter att ha lyckats välja ut en plats på den gigantiska och helt öde parkeringen framför hotellet, möttes vi i receptionen av det uppenbart lögnaktiga beskedet att hotellet var fullbokat, men att de skulle försöka klämma in oss. Priset hade varit rimligt för ett centralt beläget hotell av bättre klass, men inte för vad som närmast kan beskrivas som ett långtradarmotell mitt i ett industriområde. Frukosten var helt ok, men stördes något av receptionistens och frukostvärdinnans konstanta tjatter. Hade ni inte mer att göra, med tanke på att det var fullbokat..? Men hur som helst, rummet var litet och trångt, men fräscht och jag sov gott. Det är väl huvudsaken.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack matsnilson
Omdömet skrevs 17 maj 2019 från mobil enhet

Tråkig frukost, tråkiga (små) rum, hemska sängar och aldrig städade badrum.

Mer än besviken på detta hotell, allting är sunkigt och personalen obrydda så inget jag rekommenderar.

Ingen ventilation i duscharna så hänger man upp ett plagg när man duschar så är de lika blött som dig när du kliver ut ur duschen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pall3
Omdömet skrevs 6 december 2018

Bra & välstädade små rum. Dock en besvikelse att man inte kan få något varmt att äta när man kommer på kvällen. Ok frukost men till det pris man betalar, så bör äggröra erbjudas. Vid utcheckningen så påtalade jag dessa punkter men fick ingen känsla av att man tog till sig kritiken.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack BosseE20