Kostnadsfri avbokning till den 22-08-28
Priceline70 US$
Travelocity69 US$
Agoda.com70 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Efter att ha lyckats välja ut en plats på den gigantiska och helt öde parkeringen framför hotellet, möttes vi i receptionen av det uppenbart lögnaktiga beskedet att hotellet var fullbokat, men att de skulle försöka klämma in oss. Priset hade varit rimligt för ett centralt beläget hotell av bättre klass, men inte för vad som närmast kan beskrivas som ett långtradarmotell mitt i ett industriområde. Frukosten var helt ok, men stördes något av receptionistens och frukostvärdinnans konstanta tjatter. Hade ni inte mer att göra, med tanke på att det var fullbokat..? Men hur som helst, rummet var litet och trångt, men fräscht och jag sov gott. Det är väl huvudsaken.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack matsnilson
Omdömet skrevs 17 maj 2019 från mobil enhet

Tråkig frukost, tråkiga (små) rum, hemska sängar och aldrig städade badrum.

Mer än besviken på detta hotell, allting är sunkigt och personalen obrydda så inget jag rekommenderar.

Ingen ventilation i duscharna så hänger man upp ett plagg när man duschar så är de lika blött som dig när du kliver ut ur duschen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pall3
Omdömet skrevs 6 december 2018

Bra & välstädade små rum. Dock en besvikelse att man inte kan få något varmt att äta när man kommer på kvällen. Ok frukost men till det pris man betalar, så bör äggröra erbjudas. Vid utcheckningen så påtalade jag dessa punkter men fick ingen känsla av att man tog till sig kritiken.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack BosseE20
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Hotell en bit utanför centrum. Enkla rena,ganska små rum med toalett och dusch i korridoren. Fräscht överallt. Jätte god frukost ( ej varm mat). Te och kaffe finns tillgängligt när man önskar. Mycket trevlig personal.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 580helenau
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Bra rum, även om vissa är ganska små. Bekväma och fräscha sängar med bra kuddar och täcken. Vårt rum hade toalett och dusch i korridoren, mycket fräscht och rent med gott om plats i duschen. Vistelsen fulländades av en perfekt frukost med allt vi kunde önska oss. Läget kräver att man är bilburen men det passar perfekt för både stadsbesök och om man bara passerar förbi Uppsala. Hamnar definitivt på listan över hotell jag gärna återvänder till!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Black_Father