Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com68 US$
Priceline68 US$
Travelocity68 US$
Agoda.com68 US$
Tripadvisor68 US$
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Hotell en bit utanför centrum. Enkla rena,ganska små rum med toalett och dusch i korridoren. Fräscht överallt. Jätte god frukost ( ej varm mat). Te och kaffe finns tillgängligt när man önskar. Mycket trevlig personal.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 580helenau
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Bra rum, även om vissa är ganska små. Bekväma och fräscha sängar med bra kuddar och täcken. Vårt rum hade toalett och dusch i korridoren, mycket fräscht och rent med gott om plats i duschen. Vistelsen fulländades av en perfekt frukost med allt vi kunde önska oss. Läget kräver att man är bilburen men det passar perfekt för både stadsbesök och om man bara passerar förbi Uppsala. Hamnar definitivt på listan över hotell jag gärna återvänder till!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Black_Father
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Väldigt hjälpsam personal när det blev lite ändringar i bokningen. Han som vi pratade med i telefon var väldigt glad och trevlig samt gjorde allt för att vi skulle bli nöjda! Allt har gått smidigt att boka och vi ser fram emot vistelsen där!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Moa R
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Förstår inte hur de tänkte när de byggde detta hotel, rummen är lika brett som sängarna och sen är det inte mycket mer. Enligt Booking.com så var det dusch i korridoren, men ingen info att detta även gäller toalett och hade inte bokat här om jag vetat detta. Inte värt över en tusenlapp per natt någonstans. Har en förhoppning om en hyfsad frukost imorrn, men har inte stora förväntningar efter dessa första intryck

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
4  Tack b0sseq
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Var på väg hem från Arlanda sent på kvällen och behövde ett rum att sova i . Smidig incheckning när vi kom sent på kvällen. Rent och fint på rummet , ett fräscht badrum och en god frukost på morgonen. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Snickemicke