Kostnadsfri avbokning till den 22-10-16
Priceline69 US$
Travelocity65 US$
Agoda.com69 US$
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Väldigt hjälpsam personal när det blev lite ändringar i bokningen. Han som vi pratade med i telefon var väldigt glad och trevlig samt gjorde allt för att vi skulle bli nöjda! Allt har gått smidigt att boka och vi ser fram emot vistelsen där!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Moa R
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Förstår inte hur de tänkte när de byggde detta hotel, rummen är lika brett som sängarna och sen är det inte mycket mer. Enligt Booking.com så var det dusch i korridoren, men ingen info att detta även gäller toalett och hade inte bokat här om jag vetat detta. Inte värt över en tusenlapp per natt någonstans. Har en förhoppning om en hyfsad frukost imorrn, men har inte stora förväntningar efter dessa första intryck

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
4  Tack b0sseq
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Var på väg hem från Arlanda sent på kvällen och behövde ett rum att sova i . Smidig incheckning när vi kom sent på kvällen. Rent och fint på rummet , ett fräscht badrum och en god frukost på morgonen. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Snickemicke
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Hotell Fyrislund är ett hotell som fungerar bra för större grupper. Bra att använda för övernattning vid idrottssammanhang på Fyrishovs idrottsarena. Lite besviken att restaurangen var stängd på en lördag då vi var en grupp vuxna som övernattade. Enkel bar ( kylskåp) med öl, läsk och vin på flaska. Hotellet ligger lite avsides från stadskärnan men vi kunde beställa mat via matbud. Inget påkostat lyx, ett ganska enkelt hotell men fungerar bra för enstaka nätter med idrottsgrupper. Inte speciellt dyrt. Ligger längs med gamla E4 på väg ut ur Uppsala mot Stockholm.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 600ch
Omdömet skrevs 24 april 2017

Dubbelrum Economy med badrum kan nog betecknas som ett mycket litet enkelrum där man klämt in en 140 säng för att få ett dubbelrum. går inte att komma fram för att öppna fönstret utan att först skjuta bort sängen och sedan dubbelvikt försöka att inte slå ryggen i vägglampan och tv:n. Kolla på Bookings hemsida för se rätt foto på rum annars blir ni grymt besvikna både på storleken och priset Minsta dubbelrummet på 50 års resande
Läget, parkeringen frukosten och personalen bra!

Rumstips: Kontrollera storleken, ett foto på Booking, Dubbelrum Economy otroligt små och trånga
Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack arp582