“God mat bra service”
Omdöme om Jay Fu's

Jay Fu's
Boka med
Jay Fu's har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 368 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

God mat, bra service och en härlig atmosfär. Dessa 3 i kombination gjorde detta besök minnesvärt! Kommer gå hit fler gånger

Tack Dan H

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Riktig topprestaurang, men har bara en vegetarisk rätt, vilken för två gånger sedan var fantastisk, men nu senast (tre veckor sedan) bara var okej, så varierad kvalitet. Jag förstår vitsen med att variera utbudet, men jag ser gärna fler vegetariska alternativ, och mindre experimenterande. Tyvärr är även lokalen högljudd, men i övrigt är allt bra. Fin utsikt, trevlig personal, sköna stolar och (mestadels) fantastisk mat (efterrätten Chocolate Melt är en upplevelse i sig!).
Betyget var en klockren femma till den senaste besvikelsen då menyn delvis var utbytt till något sämre alternativ, så jag hoppas att nästa menyförändring är till det bättre.

Tack ElonSv
Svenssonskrogar, Informationsansvarig på Jay Fu's, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Hej,
tack för ditt omdöme - och vad tråkigt att vår nya vegetariska rätt inte motsvarade dina förväntningar.
Vi tar till oss av dina synpunkter och jobbar för ständig förbättring!

Bästa hälsningar,
Jay Fu's
Svenssons Krogar

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Alla SÅ nöjda med sin mat.
Norigrillad tonfisk vårrullar= riktig höjdare, köttätarna var också väldigt nöjda! Lång väntan på att få in maten trots förbeställning från begränsad meny, han knappt svälja efterrätten innan sittningen var över..

Tack Annika F
Svenssonskrogar, Informationsansvarig på Jay Fu's, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej Annika,
tack för ditt omdöme. Vi tar till oss av dina synpunkter angående väntetiden och jobbar för ständig förbättring.

Bästa Hälsningar,
Jay Fu Svenssons Krogar

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Tycker att detta är Uppsalas bästa restaurang. Vi var där och åt dagen innan alla hjärtansdag. Fantastisk mat! Har bara en negativ sak och det var att vi fick försnacket ca 1 min innan vi fick maten. Annars fantastiskt bra!

Tack SabinaElisabet
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Äntligen har jag besökt Jay Fu’s igen! Jag och min sambo hade en väldigt trevlig kväll här. Vi gick all in för en stor middag och började med att dela på tre förrätter. Vi tog in Tempura Fu, Tacolicious och Hot Dog Boogie. Alla tre mycket goda men Tempura Fu var absolut bäst.

Till varmrätt tog vi Jay Fu’s Mixed Grill som bestod av olika köttbitar som alla var så goda! Tillbehör som vi fick var grönsaker, pommes, potatispuré (suverän) och tre olika såser.

Final såklart dessert! Ben and Larry och Do-Nut-Go-Bananaz en gudomligt god friterad munk med bananglass!

Tack Jay Fu för en fin kväll, längtar till nästa besök.

Tack Emma P

Resenärer som tittade på Jay Fu's tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Jay Fu's? Berätta vad du tyckte!