“Snabb lunch”
Omdöme om Pong Uppsala

Pong Uppsala
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Uppsala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 380 Restauranger i Uppsala

Levererar efter förväntan, jag har bara varit här för lunch, samma utbud som på övriga restauranger i Fjollträsk, man vet vad man får, utan större överraskningar

Tack Andy_of_Sweden

Kvällssittning. Trivsam lokal, bra organiserat med bordsplacering och tid att stanna.
Rejält tilltagen buffé med fräscha asiatiska grytor, shuchi i mängder och dessert i form av mjukglass och frukt. Priserna något dyrare på kvällar och helger.

Tack ingalill g
Omdömet skrevs 7 november 2018

Spännande asiatisk restaurang med tyngdpunkt på kina-, och japanska maträtter. Dim sum rätterna är som tagna från en bättre krog i Hong Kong. Fräch och modern. inredning

Datum för besöket: september 2018
Tack Lars H
Omdömet skrevs 1 november 2018 från mobil enhet

Hela familjen är jättenöjd! Många goda rätter att välja på. Mycket folk men ändå inga jobbiga köer. Faten fylls på hela tiden och använda tallrikar plockas bort fort.
Mysig inredning, rent och fräscht.

Tack Fornhem
Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Har varit två gånger på Pong Uppsala, en gång på en vardag och då blev vi upplysta om att man stänger under eftermiddagen för att ordna och fixa för kvällsbuffén. Så vi fick 45 minuter på oss. OK?

Den andra var på en helg, utan att ha bokat bord. Fick oturen att sitta längst fönstret och där sitter man som en sardin. Grannen flyttar och dunkar dig på ryggen. Du reser på dig och knuffar grannen. Ber entrévärden vänligt om att få flytta och får förklarat att restaurangen är fullsatt och kunder har bokat bord därav ett nej.
Jag kommer inte ifrån faktum att det är trångt och det förstör hela matupplevelsen. Man får hålla in andningen för att sitta något bekvämt men det tänker jag inte göra så jag ber om förståelse och frågar återigen om att få flyttas. Värden står fast och jag får ett nej igen.

Gör dig själv en tjänst, sluta uppmuntra oprofessionella restaurangägare att driva sina rörelser där kunde har fel. Du vinner inte!

Om du ändå envisas att betala 248 kr för att bli hunsad som en fullfjädrad stolpskott så är Pong Uppsala rätt ställe.

Datum för besöket: oktober 2018
4  Tack V R

Resenärer som tittade på Pong Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pong Uppsala? Berätta vad du tyckte!