“Buffé”
Omdöme om Pong Uppsala

Pong Uppsala
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Uppsala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 380 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 1 november 2018 från mobil enhet

Hela familjen är jättenöjd! Många goda rätter att välja på. Mycket folk men ändå inga jobbiga köer. Faten fylls på hela tiden och använda tallrikar plockas bort fort.
Mysig inredning, rent och fräscht.

Datum för besöket: november 2018
Tack Fornhem

Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Har varit två gånger på Pong Uppsala, en gång på en vardag och då blev vi upplysta om att man stänger under eftermiddagen för att ordna och fixa för kvällsbuffén. Så vi fick 45 minuter på oss. OK?

Den andra var på en helg, utan att ha bokat bord. Fick oturen att sitta längst fönstret och där sitter man som en sardin. Grannen flyttar och dunkar dig på ryggen. Du reser på dig och knuffar grannen. Ber entrévärden vänligt om att få flytta och får förklarat att restaurangen är fullsatt och kunder har bokat bord därav ett nej.
Jag kommer inte ifrån faktum att det är trångt och det förstör hela matupplevelsen. Man får hålla in andningen för att sitta något bekvämt men det tänker jag inte göra så jag ber om förståelse och frågar återigen om att få flyttas. Värden står fast och jag får ett nej igen.

Gör dig själv en tjänst, sluta uppmuntra oprofessionella restaurangägare att driva sina rörelser där kunde har fel. Du vinner inte!

Om du ändå envisas att betala 248 kr för att bli hunsad som en fullfjädrad stolpskott så är Pong Uppsala rätt ställe.

4  Tack V R
Omdömet skrevs 27 oktober 2018 från mobil enhet

100 gånger bättre än Kinahakens buffé och Pong har mycket bättre sushi än Amazing Thai. Uppsalas godaste buffé tycker jag!
+ Stort utbud av rätter, flera vegetariska och veganska rätter, dumplings och superfräsch sushi.
+ Bra efterrättsbord med mjukglass och fräsch frukt.
+ Mycket personal= Snabb service och de plockar genast bort tallriken. Har varit på Pong många gånger och all personal har varit mycket serviceinriktade.
+ Snygg inredning.
- Trist med plastblommor i fönstren.
- Tätt mellan borden.

Rekommenderar Pong varmt!

Tack Dartanjang
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var några gamla vänner som träffades för att prata både minnen och nutid. Bra ställe för att kunna prata - och mycket mat på buffén att småäta under en kväll. Klart godkänd asiatisk blandning med alltifrån sushi till thai wok. En del ganska heta rätter, och frukt och glass till efterrätt ingår också. Gott men inte exceptionellt, rimlig prisnivå. Superb serveringspersonal!

Tack 482katt
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Att gå hit på en helg kväll är som att vara på rea.
Massor med gäster och allt gott är slut.
Inget av buffé maten sticker ut.
Helt vanlig kina buffé som man blir mätt på.

Datum för besöket: september 2018
Tack Helen W

Resenärer som tittade på Pong Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pong Uppsala? Berätta vad du tyckte!