“Bästa buffén i stan”
Omdöme om Pong Uppsala

Pong Uppsala
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Uppsala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 380 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 27 oktober 2018 från mobil enhet

100 gånger bättre än Kinahakens buffé och Pong har mycket bättre sushi än Amazing Thai. Uppsalas godaste buffé tycker jag!
+ Stort utbud av rätter, flera vegetariska och veganska rätter, dumplings och superfräsch sushi.
+ Bra efterrättsbord med mjukglass och fräsch frukt.
+ Mycket personal= Snabb service och de plockar genast bort tallriken. Har varit på Pong många gånger och all personal har varit mycket serviceinriktade.
+ Snygg inredning.
- Trist med plastblommor i fönstren.
- Tätt mellan borden.

Rekommenderar Pong varmt!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Dartanjang

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Vi var några gamla vänner som träffades för att prata både minnen och nutid. Bra ställe för att kunna prata - och mycket mat på buffén att småäta under en kväll. Klart godkänd asiatisk blandning med alltifrån sushi till thai wok. En del ganska heta rätter, och frukt och glass till efterrätt ingår också. Gott men inte exceptionellt, rimlig prisnivå. Superb serveringspersonal!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack 482katt
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Att gå hit på en helg kväll är som att vara på rea.
Massor med gäster och allt gott är slut.
Inget av buffé maten sticker ut.
Helt vanlig kina buffé som man blir mätt på.

Datum för besöket: september 2018
Tack Helen W
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bra buffé med sushi, dumplings och varma rätter. Trevlig lokal och pricken över i:et är mjukglassmaskinen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack miad712
Omdömet skrevs 17 september 2018

Restaurangen låg mitt emot hotell, Park Inn, så det var bekvämt. Så snyggt upplagt och väldigt smakligt. Dessutom väldigt trevlig personal!

Datum för besöket: september 2018
Tack Hans-Olof S

Resenärer som tittade på Pong Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pong Uppsala? Berätta vad du tyckte!