“Man blir mätt”
Omdöme om Pong Uppsala

Pong Uppsala
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Uppsala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 380 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Att gå hit på en helg kväll är som att vara på rea.
Massor med gäster och allt gott är slut.
Inget av buffé maten sticker ut.
Helt vanlig kina buffé som man blir mätt på.

Tack Helen W

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bra buffé med sushi, dumplings och varma rätter. Trevlig lokal och pricken över i:et är mjukglassmaskinen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack miad712
Omdömet skrevs 17 september 2018

Restaurangen låg mitt emot hotell, Park Inn, så det var bekvämt. Så snyggt upplagt och väldigt smakligt. Dessutom väldigt trevlig personal!

Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 17 september 2018

Jag är ingen entusiast av asiatiskt mat!. Men, Pong har ett så stort och varierat bufféutbud, så att t.o.m. jag kunde hitta riktigt god mat.
Trevliga och luftiga lokaler, gör att det inte känns trångt. Det går att sitta tillsammans och prata utan att känna sig påträngd av andra gäster.
Servicenär utmärkt.
Jag återvänder mer än gärna!

1  Tack Annika N
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Åter har på Pong. Buffén håller fortfarande en hög klass. Kan vara den bästa i Uppsala av denna typ. Trevlig lokal

Datum för besöket: augusti 2018
Tack ChristerG229
Pong M, Kundansvarig på Pong Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Tack så mycket för ett sådant underbar recension! Vi ser fram emot din återbesök i snar framtid och hoppas att du har ett fortsätt trevligt dag!

Resenärer som tittade på Pong Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pong Uppsala? Berätta vad du tyckte!