“China med Sushi”
Omdöme om Pong Uppsala

Pong Uppsala
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Pong Uppsala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 380 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Med en fräsch buffé tillsammans med sushi har man skapat en mycket trevlig och modern restaurang. Personalen var så där obemärkt trivsam.

Tack Kalson
Svar från företaget:Svarade 3 juli 2018

Hej Kalson!

Tack för att du delade med dig din besök hos oss på Pong Uppsala! Vi på Pong är mycket glada att du hade det trevligt med oss och att maten var till din smak! kom förbi igen, vi ser fram emot att träffa dig på ditt återbesök hos oss! Åter igen tack så mycket!

Med vänliga hälsningar, Pong Uppsala

Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

En av de bättre ställena för att äta asiatisk buffe i Uppsala. Sushi är helt ok och varierat. Restaurangen satsar på en stor utbud av dumplings, de är vällagade. Något begränsat utbud av annan mat men acceptabelt. Mjukglassmaskinen verkligen en plus r man har med sig barn. Rimliga priser.

Tack johnnie_k77
Omdömet skrevs 24 maj 2018

Buffén är bra och sköts om och fylls på.
Priset på buffén varierar per ålder på barn - bra idé! Gör att det känns prisvärt.
Det som drar ner är servicen. Man känner sig jobbig när man inte vill ha buffé.
Det tar tid att få dricka, få nota mm även när det inte är fullsatt.

Tack mon73lind
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Blev glatt överraskad, mer fräscht utbud än på andra buffėer i Uppsala, mer skaldjur i rätterna, fräscha lokaler och vänlig, uppmärksam personal. Äldre man tog emot på välkomnande sätt, är helt nöjd. Mjukglass som perfekt avslut efter alla goda rätter. Prismässigt högre än andra ställen i stan, men betydligt godare utbud i buffén. Flera familjer med tre generationer var här, inte sällan asiatiska. Kommer helt klart gå hit igen.

Tack 1astrakan
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Vi var där för att fira en födelsedag. Alla valde vi buffé. Jag hade hört gott om restaurangen innan och hade ganska höga förväntningar. Blev besviken då maträtterna inte gjorde något större intryck på mig. Jag har ätit lika god mat på ställen som varit betydligt billigare.

1  Tack Brandinskan

Resenärer som tittade på Pong Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pong Uppsala? Berätta vad du tyckte!