“Herr”
Omdöme om Pong Uppsala

Pong Uppsala
Boka med
Pong Uppsala har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 370 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bra mottagande och service. Tyvärr vart det ofta förvirring då man inte visste vem som beställt vad. Tyvärr var det mycket trångt där vi satt. Det är inte direkt mysigt ställe.
Maten och utbudet är bra, det finns flera Kina bufféer i stan med bättre priser.

Tack L E

Omdömet skrevs 28 mars 2018

God, vällagad mat. Smakar mycket fräschare än på övriga kinakrogar i Uppsala. Mycket folk, men de är snabba på att fylla på med ny mat i buffén. Sushin är helt okej! MINUS: Det finns ingen efterrätt på buffén, bara kaffe. Det står en mjukglassmakin bredvid buffén, men den ingår tydligen inte.

4  Tack LinneaUppsala
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Den som kritiserar en restaurang som är fullsatt riskerar att bli betraktad som en avvikande gnällmåns. Jag måste ändå säga att vårt besök en fredagskväll blev en besvikelse. Vi valde den asiatiska buffén, som innehåller många rätter. Tyvärr är en del oätliga på grund av för stark kryddning med chili. Varning för de rätter som har de små och ganska svårlästa etiketter med tre chilifrukter. Övriga rätter är varken bättre eller sämre än vad man normalt bjuds på en asiatisk restaurang. Det som är bättre är mjukglassen, som smakar mycket bra.
Serveringspersonalen verkar vara underdimensionerad för den fullsatta lokalen. Vi fick vänta på vår fördrink, som kom in tillsammans med måltidsdrycken när vi redan börjat äta.

Tack Eken
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Var ska man börja.... Kom för buffén. Hade bokat, men kön var extremt lång så beställde istället från menyn. Fick in mat som innehöll en massa grönsaker som inte stod på menyn (grönsaker jag är allergisk mot). Fick in ny mat. Men fick då FEL RÄTT?!. Orkade inte säga till igen, så åt maten ändå. Den var under all kritik.... Kycklingen kändes halvrå och fettig. Smaken bestod mest av soja.
Vid bokningen bad jag om ett bord med så lugn omgivning så möjligt. Blev placerad mellan ett gäng barnfamiljer. Ett tips - gå inte dit!!

Tack J8M7K
Omdömet skrevs 10 mars 2018

Buffen var stor! Dock var det inte många maträtter som var något utöver det vanliga. Tyvärr blev den en mindre besvikelse då jag hade förväntat mig lite mera smaksensationer.

Tack Mikael H

Resenärer som tittade på Pong Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Pong Uppsala? Berätta vad du tyckte!