Google
från 72,62 US$
från 488,18 US$
från 1 464,54 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Läskig underbar spännande utmanande upplevelse som en gemensamt aktivitet som kommer att leva kvar bland minnen.

Tack meddeb08
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vi och vår 3,5 åring var mycket nöjda, spänning, humor och fakta!
Härlig tjej Tuva som höll i rundturen.

Tack Y3464VZmarie
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Besök i sin hemstad genom organiserade guidningar är lätt att missa. Takvandring på Uppsala slott är ett bevis på flertalet oanade smultron på hemmaplan. Dels ges du en guidning och historiebeskrivning och slottets plats och dess historia, dels en härlig utsikt med bättre vy än från marken – bra för sinnet att få reflektera över en plats en känner så väl. Men också en kul upplevelse att vandra på ett så högt beläget tak

Tack fredrikh593
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Superskoj, bra bemötande trevlig personal med ett otroligt tålamod.

Vi kommer gärna tillbaka en annan gång.

Tack pernilla87
Jonathan T, Ägare på GO Adventure Uppsala, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Vad roligt att ni gillade aktiviteten! Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Supertrevlig och professionell guide som involverade barnen i sin berättelse om Pelle Svanslös och hans vänner. Våra barnbarn tog med sina föräldrar i Pelles fotspår dagen efter och oj, vad de kom ihåg allt!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack UllaUppsala