“Avsmakningsmeny”
Omdöme om Miss Voon Uppsala

Miss Voon Uppsala
Rankad som nr 10 av 367 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Åt en härlig middag i mitten av september. Alla rätterna var utsökta, likaså vinet. Även fördrinkarna som vi tog innan och drack ute och såg solnedgången var perfekta. Dock upplevde jag personalen som något stressad. Det gick väldigt fort då de presenterade de olika rätterna. Hade förväntat mig något mer av servicen men maten var perfekt.

1  Tack SabinaElisabet

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Sent omsider, pga vissa personers skepsis till "dyra restauranger där man inte blir mätt" har vi tagit oss till Miss Voon. Trots bokning ganska långt innan fick vi ta en tidig middag- verkar alltid vara fullbokat. Trevlig och personlig service. Snygg inredning och fantastisk utsikt (som dock inte syns från vissa bord). Vi valde 3 respektive 4 rätter. Med hummertacos ( fantastiskt gott) som start så var man redan nästan mätt, löjrommen var också väldigt god. Tonfisk ok. Efter middagen tog vi en drink i baren.

2  Tack 169_sae
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Ännu ett minnesvärt besök på Miss Voon, tog Omakase denna gång. Fina smaker och vackra rätter, bra service. Kan varmt rekommendera dig att gå hit.

Tack marialC4725HC
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Populär restaurang, svårt att få bord.
Fick ett bord 21:15 när vi kom var det inte ledigt.
Blev hänvisade till baren, där var mycket folk så det tog en stund innan vi fick vår drink.
När drinken kom så var vårt bord färdigt vid 21:30.
Maten var mycket spännande.
Vi delade på några rätter, hummer tacos, löjrom och vildräka
Allt var riktigt gott.
Besöker gärna denna restaurang igen.
Bokar då tidigt så vi får ett bord tidigare så vi orkar prova fler rätter

Tack Madde2014
Omdömet skrevs 18 september 2018

Uppsalas just nu bästa restaurang! Bra mat i form av mindre rätter där man bör ta 3-4 stycken för att få en lagom måltid. Både huvudrätterna och desserterna är fantastiska. Är ofta ganska bokat, så planera besöket i tid eller chansa.

Tack 917mikaelb

Resenärer som tittade på Miss Voon Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Miss Voon Uppsala? Berätta vad du tyckte!