“Maten var höjdpunkten”
Omdöme om Miss Voon Uppsala

Miss Voon Uppsala
Rankad som nr 10 av 367 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god genomtänkt mat! Det enda jag saknar var en bättre presentation av maten och ett bord där man inte sitter så nära andra par

Tack Dan H

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Härlig utsikt över Uppsala. En bra bar och trevlig service. Vi åt Tapas där riktiga toppar blandades men några mindre lyckade inslag. Miljön något stressig och jag hoppas att Miss Vonn ska bestämma sig om hon ska vara en restaurang eller en nattklubb. Vi hoppas att hon väljer det första alternativet för då är hon värd en till chans....

Tack Håkan S
Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Har inget negativt att säga om miss voon förutom kanske det höga priset men jag är av den åsikten att man får det man betalar för och det fick vi verkligen. Supergod mat. Jätte bra service. Klockrent!
Bra förklarat om varje rätt och väldigt mättande. Åt hummertacos, tonfisk och krabba och allt var underbart. Har lite svårt med wasabi och det är i väldigt många rätter. Hade varit ett plus om man kunde reglera det lite själv men å andra sidan är det en asiatisk twist på all mat så det ingår

Tack emelitoss
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Toppen kväll med god service känsla av personalen och grym mat .
Personalen kunde rekommendera dricka som passade maten vi valt , både dryck med alkohol och alkohol fritt.
Vid servering av mat så fick vi den beskriven i detalj , toppen .

Tack jeka72
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Alltid riskfyllt att ha höga förväntningar inför ett krogbesök. Men här överträffas dom till och med! Ingen rätt på vår 7 rätters provsmakar meny föll ur ramen. Fjordlaxen var suverän. Vid första anblicken tror man att det är en efterrätt som ligger på tallriken! Den ungdomliga servicen skötte sig perfekt. En middagsupplevelse att minnas. Måste dock kommentera baren...hur kan en inredningsarkitekt få förstöra den fantastiska utsikten. Barens placering med hyllor osv tar bort minst 75 % av utsikten. Ett ofattbart misstag!

Tack MogV6

Resenärer som tittade på Miss Voon Uppsala tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Miss Voon Uppsala? Berätta vad du tyckte!