“Missade en hel beställning ”

Zocalo Fresh Happy Mex
Rankad som nr 211 av 363 Restauranger i Uppsala

Beställde hem en sallad och hade skrivit att jag inte ville ha nachos men fick det ändå på sidan av. Fick också en burrito istället för salladen. Kunde inte äta majoriteten av detta för att jag är glutenallergisk. Det enda med beställningen som var rätt var cola zeron.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 33hildee

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Supergod mat och fantastiskt bemötande från personalen! Jätteroligt att prova lite mexikanskt som var jättegott. Personalen förklarade tålmodigt menyn för oss och kanon med alla mjölkfria alternativ

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lotta B
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Mycket god burrito BBQ kyckling,tråkig o stel lokal samt HEMSK "pausmusik".Inget ställe man går till o sitter länge o myser.
5 poäng för maten men miljön drar ner till en stark 3:a.

Datum för besöket: december 2019
Tack Gert S
Omdömet skrevs 18 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt ställe med färgglad inredning och otroligt trevlig och serviceinriktad kille i kassan. Maten var däremot en riktig besvikelse och det var nästan svårt att äta upp. Vi beställde alla olika saker men var alla besvikna. Jag skulle kunna gå dit och dricka en öl och säga hej men inte äta igen. Dock barnvänligt.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Bortabra2
Omdömet skrevs 8 maj 2019 från mobil enhet

Så himla bra person i kassan. Hade stenkoll på innehållet i maten och hjälpte mig som är allergiker att komponera en rätt som var både god och helt allergifri. Gick mycket fort att få maten också, hann inte ens fram till bordet. All mat vi tog var god, burrito, tacos och grill. Enda minuset var nog att toadörren är svår att låsa.

Datum för besöket: maj 2019
Tack J8M7K

Resenärer som tittade på Zocalo Fresh Happy Mex tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Zocalo Fresh Happy Mex? Berätta vad du tyckte!