“Dyrt, Smaklöst, lång väntetid”
Omdöme om Bastard Burgers

Bastard Burgers
Rankad som nr 8 av 16 Smått och gott i Uppsala

Att man har mage att ta 179kr för en 60grams burgare är det sjukaste som finns! Sen är det smaklöst!

Datum för besöket: maj 2021
Tack NathalieG1932

Omdömet skrevs 5 maj 2021 från mobil enhet

Köpte avhämtning och blev väldigt besviken då jag kom hem och såg att jag inte fått sötpommes, som jag hade beställt, utan vanliga pommes. De var dessutom tråkiga och knappt friterade. Hamburgaren var knappt godkänd och man hittar bättre på nästan alla andra snabbmatskedjor. Inget ställe jag skulle rekommendera, tyvärr.

Datum för besöket: maj 2021
Tack linni2020
Omdömet skrevs 28 mars 2021

Skulle lyxa med goda burgare på min födelsedag. Fick vänta i 50 minuter, bli arg, ryta till och sen kom maten. Ljummen och inte speciellt god heller. Kommer ALDRIG besöka detta ställe igen, helt värdelöst!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Cherie H
Omdömet skrevs 26 mars 2021

Gick in på restaurangen allt verkade rätt lugnt när vi kom in sedan uppstod kaos i köket och efter en timmes väntan och två tillsägelser i kassan utan någon respons så bad vi om att få pengarna tillbaka. Kommer aldrig mera gå dit och rekommenderar inte någon att över huvud taget besöka skitstövlarna burgers

Datum för besöket: mars 2021
Tack antong32
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Tidigare besök på restaurangen i Uppsala centrum har varit jättebra. Provade idag restaurangen i Gränby och blev jättebesviken.

Pommes med tillbehör var bara ljummen. Mycket snålt med tillbehören. Kändes knappast nyfriterat utan hade nog stått ett tag.

Burgarna var ok men minns dem som godare.

Generellt skitigt på golv och bord trots nästan tomt i lokalen. Sunkigt. Som McDonalds men dubbla priset. Gangsterrap i högtalarna.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Maria R

Resenärer som tittade på Bastard Burgers tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Bastard Burgers? Berätta vad du tyckte!