Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com105 US$
Agoda.com105 US$
Priceline106 US$
eDreams93 US$
Hurb111 US$
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Otroligt service inriktad personal. Dom gör det där lilla extra. Rummen är fräscha och inget att klaga på. Beställde en frukostpåse då vi var tvungna att vecka ut tidigt pga dottern skulle opereras. Och det fixar dom och står redo i receptionen när vi checka ut. Hit återkommer vi mer än gärna.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 385angelicar
Reservation Academia, Ägare på Elite Hotel Academia, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Hej Angelica,
Tusen tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse.
Härligt att se att du haft en bra vistelse hos oss och tyckte om vårt hotell.
Vad fint att det löse sig så bra med frukostpåsar när ni behövde checka ut tidigt!
Jag hoppas din dotters operation gick bra!

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Fick boka tid på frukost pga COVID. Var trots det knökfullt och slut på flertalet saker, bland annat bröd och pålägg. De skapade problem med sin tidsbokning snarare än löste problem då alla dök upp på exakt samma klockslag.

Förutom frukosten var service och rum bra.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack stefanhE109TG
Reservation Academia, Ägare på Elite Hotel Academia, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2021

Hej Stefan,

Tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Jag ber om ursäkt för kaoset ni upplevde under frukosten. I vanliga fall fungerar det alltid bra med tidsbokning hos oss men just den helgen ni bodde hos oss hade vi en större grupp som tog för sig betydligt mer av frukostbuffén än vad det är kutym att göra och det var vi dessvärre inte beredda på.

Vi tackar för de fina orden om vår service och våra rum och hoppas att ni besöker oss igen så vi kan visa att vi kan bättre under frukosten.

Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

Jag tror inte att jag någonsin blivit besviken när jag bott här.
Rena och trevliga rum, för det mesta proffsig personal (den här gången anar jag att det var en relativt nyanställd i receptionen när vi kom).
Frukosten som vanligt mycket variationsrik och god!
Den här gången var det ganska få gäster men de verkade ha en tendens att fortsätta att klumpa ihop sig!
Mycket luftigt i matsalen men en del verkar sakna social komp!
Lägger naturligtvis inte det på personalen men för att folk ska fatta så kunde kanske 1/4 av borden tas bort i dessa tider.
Kommer naturligtvis tillbaka igen så fort jag kan!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 554lennarta
Reservation Academia, Ägare på Elite Hotel Academia, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2021

Hej,

Tack för dina fina ord och ditt höga betyg!
Vad roligt att läsa att du tycker om att bo hos oss.
Vi tar till oss av dina kommentarer angående frukosten och receptionspersonalen och jobbar aktivt med att förbättra oss.

Du är varmt välkommen åter till oss!

Med vänlig hälsningar,

Omdömet skrevs 1 januari 2021

Corona härjar fritt i Sverige, men inte här på hotel Academia. Iallafall inte om man ser med hänsyn till deras rutiner. Frukostbuffén var ett enda stort oerhört kaos, där ingen (varken personal eller övriga gäster) tog hänsyn till avstånd eller renlighet. Lämnade frukosten efter en minut då jag insåg att jag med stor sannolikhet skulle bli smittad om jag stannade ens en sekund till. Likadant med ansamling vid reception vid incheck/check out, alla står på varandra och trängs. Inga inplastade tv kontroller eller telefoner på rummet eller dylikt - vi får väl hoppas personalen gör rent dem (användes såklart inte.) I övrigt ett fint hotell med sköna sängar och oerhört trevlig receptionist - hon höjde standarden på denna annars otrevliga vistelse! Vi kommer inte tillbaka så länge corona finns kvar och råder ingen göra detsamma.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Oliviasverige122
Reservation Academia, Ägare på Elite Hotel Academia, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2021

Tusen tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse.
Jag är hemskt ledsen att vi inte har lyckats att leva upp till era förväntningar på oss.
Vårt mål är att alla våra gäster ska lämna oss nöjda men här verkar det som att vi inte lyckats riktigt.
Jag hoppas verkligen att ni i framtiden vill ge oss en chans till där vi kan visa att vi kan bättre.
Malin Annemark
Receptionschef

Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Rymliga rum nära resecentrum. Rummen något spartanskt inredda men det är ju en smaksak. Trevlig personal i receptionen. Bra frukostbuffé. Något svårt att veta hur man skulle stanna om man kom med bil.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Magnusigurra

Tusen tack för att du tagit dig tid att dela med dig av din upplevelse.
Härligt att se att du haft en bra vistelse hos oss och tyckte om vårt hotell.
Varmt välkommen tillbaka!
Malin Annemark