Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Travelocity95 US$
Hurb115 US$
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Väldigt trevlig vistelse i ett rum på något av de övre planen. Fin utsikt över det vackra slottet och Uppsala från rummet. God frukost och drinktips från självaste VD:n. Supernöjd! Skybaren kändes mysig och man hade verkligen överblick över Uppsala.

Rumstips: Fin utsikt om man bor lite högre upp.
Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Jonathan T
reservationacademia, Manager på Elite Hotel Academia, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Hej Jonathan,
Stort tack för din trevliga feedback! Härligt att se att ni tyckte om vårt hotell och hade en bra vistelse. Hoppas drinken smakade bra :)

Önskar en fantastisk sommar och hoppas på ett snart återseende!

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Bra läge
Rent och snyggt.
Känns coolt för den alerta teknikkunnande gästen tänker då på det att man måste ladda ner en app för att nå receptionen kanske inte så lätt för några av den äldre generationen

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack Maya R
Svar från företaget:Svarade 8 juni 2017

Hej Maya,
Tack för att du har tagit dig tid att ge oss beröm, det betyder mycket för oss. Vi är det första hotellet inom Elite Hotels som testar denna nya app istället för att ha den traditionella telefonen på hotellrummet - kul och spännande tycker vi. För de personer som inte har en privat smartphone har vi lånetelefoner i receptionen.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar,
Beatrice

Omdömet skrevs 29 maj 2017

Perfekt läge bredvid centralstationen. Nya och fräscha rum. Lite mindre reception och något oerfaren personal.Fint utsikt och stora fönster. Nästan perfekt frukost.Annars mycket nöjd. Hade varit bra med lånecyklar.

Tack constantine730
Svar från företaget:Svarade 1 juni 2017

Hej,
Stort tack för din trevliga feedback, det betyder mycket för oss!
Härligt att se att du tycker om vårt hotell och vår frukost.
Vi håller just nu på att ta fram lånecyklar så förhoppningsvis finns det att låna om du kommer och besöker oss igen.

Önskar en trevlig helg och välkommen åter!

Redeptionschef, Elite Hotel Academia, Uppsala

Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Fräsht hotell , fina rum och bra toaletter samt dusch. Ligger bra i stan till allt. Frukostbuffén var toppen det enda att anmärka på var att det var mycket folk dom åt samtidigt vilket gjorde det trångt samt att det fattades påfyllning på maten.

1  Tack jennybK3654KP
Svar från företaget:Svarade 1 juni 2017

Hej,
Tusen tack för din trevliga feedback!
Härligt att se att ni haft en bra vistelse och tyckte om vårt hotell!

Önskar en härlig sommar och varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 maj 2017

Lugnt och skönt hotell - promenadavstånd från centralen. Riktigt bra utbud av öl på Bishops Arms - trevlig personal och bra bemötande - litet gym som passar i all enkelhet - enkelt att nå med bil också..

• Restyp: Reste ensam
Tack Johan A
Svar från företaget:Svarade 29 maj 2017

Hej,
Stort tack för din trevliga feedback, det glädjer mig att läsa att ni haft en bra vistelse och tyckte om vårt hotell och personal samt ölutbudet på The Bishops Arms.

Önskar en härlig sommar och varmt välkomna tillbaka!