“Autentisk och lagad med kärlek! ”
Omdöme om Taste of Bangla

Taste of Bangla
Rankad som nr 7 av 363 Restauranger i Uppsala
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Maten är riktigt bra! Autentiska maträtter lagade med kärlek.
Bra service och ligger väldigt bra placerat nära sjukhuset. De har rättigheter och maten är enormt prisvärd.
Var där på eftermiddagen och då kostade det från 90-120 kr/pp. Då jag är stor i maten så beställde jag till nanbröd och ris för inga pengar. Kommer definitivt att besöka igen!

Datum för besöket: juli 2020
Tack LordRay

Omdömet skrevs 25 juli 2020

Fyra personer, fyra rätter(Lamm biryani, kyckling tikka butter masala, Paneer med färsk spenat, Pistage korma kyckling )samt 3 naanbröd som vi gjorde en minibuffé av.
Det blev en trevlig middag när vi kunde äta samma rätter och testa vad vi tyckte om de olika maträtterna. Alla föll till belåtenhet, men Tikka masala och Paneer var snäppet bättre.
Lite dyrare än andra liknande restauranger men väl värt priset och maten passar bra som take away. Kommer i folieformar så det går att värma i ugnen(inte mikron).
Valde Tunagatans restaurang då det är lättare att parkera där än vid Glashuset.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Christina S
Omdömet skrevs 9 juni 2020

En junikväll under lindarna mellan Svettis och Ackis, hittade jag denna lilla pärla.
Trevlig personal, mycket god Bengalisk mat som var lätt att tycka om.
Vi kommer att gå dit ofta!

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack Ekedalen
Omdömet skrevs 30 maj 2020 från mobil enhet

Efter första tuggan av min lamm briyani blev jag så ledsen att jag inte bor i uppsala och därmed inte kan njuta av denna restaurang oftare. Helt fantastisk mat och fin service där personalen verkligen anstränger sig. Hoppas verkligen restaurangen håller samma standard nu när populariteten stiger. Något höga med ändå adekvata priser. Längtar tills jag passerar Uppsala nästa gång så jag får njuta av denna utsökta mat gjord av fantastiska kockar!!

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack saraviii
Omdömet skrevs 28 maj 2020 från mobil enhet

Detta är den bästa restaurangen i Uppsala enligt min mening. Vi upptäckte den för ett halvår sedan och har åkt hit flera gånger sedan dess trots att vi bor en bra bit bort. Maten är otroligt vällagad och menyn bjuder på mängder av spännande rätter. Portionerna är generösa och personalen jättetrevlig.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Mattias L

Resenärer som tittade på Taste of Bangla tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Besökt Taste of Bangla? Berätta vad du tyckte!